Умовна ентропія та ентропія контенту в системах електронної комерції

2008;
: pp. 116 – 125
Authors: 

Висоцька В. А.

Національний університет «Львівська політехніка», кафедра інформаційних систем та мереж

In the given article main problems of electronically commercial of content are analyzed. New methods for solution of discussed problems are proposed. The Internet-system of electronic commerce – purposeful set of objects of the any nature with a set of connections between them and between their properties. In other words, the Internet-system of electronic commerce – everything, that consists of the interconnected parts. Some problems of electronic commerce are analyzed in proposed paper. Generalized model ofsuch kind systems are proposed.

1. Берко А.Ю., Висоцька В.А. Intranet архітектура інтелектуальних систем електронного навчання // Вісн. Нац. ун-ту “Львівська політехніка”. – 2001. – № 438: Інформаційні системи та мережі. – С. 3–10. 2. Берко А.Ю., Висоцька В.А., Чирун Л.В. Алгоритми опрацювання інформаційних ресурсів в системах електронної комерції // Вісн. Нац. ун-ту “Львівська політехніка”. – 2004. – № 519: Інформаційні системи та мережі. – С. 10–20. 3. Берко А.Ю., Висоцька В.А. Проектування навігаційного графу web-сторінок бази даних систем електронної комерції // Вісн. Нац. ун-ту “Львівська політехніка”. – 2004. – № 521: Комп’ютерні науки та інформаційні технології. – С. 48–57.4. Береза А.М. Електронна комерція. – К., 2002.