система електронної контент-комерції

Уніфікований метод оперативного управління контентом у системах електронної контент-комерції

Запропоновано модель життєвого циклу контенту в системах електронної комерції. Модель описує процеси опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та спрощує технологію автоматизації управління контентом. Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та функціональних сервісів управління контентом.

Метод формування контенту в системах електронної контент-комерції

Запропоновано метод формування контенту як етап життєвого циклу контенту в системах електронної комерції. Метод реалізує процеси опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та спрощує технологію автоматизації формування комерційного контенту. Проаналізовано основні проблеми електронної контент-комерції та функціональних сервісів формування комерційного контенту. Запропонований метод дає можливість створити засоби опрацювання інформаційних ресурсів та реалізувати модуль формування контенту.

Моделювання процесів опрацювання інформаційних ресурсів в системах електронної контент-комерції

Запропоновано модель життєвого циклу контенту в системах електронної комерції. Модель описує процеси опрацювання інформаційних ресурсів в системах електронної контент-комерції та спрощує технологію автоматизації формування, управління та реалізації контенту. Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та функціональних сервісів управління контентом та запропоновано методи вирішення цих проблем.

Особливості формування електронних дайджестів

In the given article the main problems of functional services of electronic digest
formation are analyzed. The method of electronic digest formation as the textual content life
cycle stage is proposed in the given article. The method of textual content processing describes
the information resources formation and rubricating processes and simplifies the textual
content management. In the given article the main problems of functional services of textual
content processing are analyzed. The proposed method gives an opportunity to create means of

Modern Technology Management Web-media Resource Service System Analysis Digital Distribution

The analysis technologies and methods of construction of digital distribution, sales analysis of existing systems of electronic content are conducted. Researched digital distribution services and programs that implement the information systems of digital distribution are researched. The algorithm of search products and deep selection for the wishes of the user are developed. The information system of digital distribution using WinForms application is developed.

Project of electronic content commerce system development and implementation

In the given article the main problems of electronic content commerce and functional services of commercial content processing are analyzed. The proposed model gives an opportunity to create an instrument of information resources processing in electronic content commerce systems (ECCS) and to implement the subsystem of commercial content formation, management and support. The process of ECCS design and creation as an Internet marketing result is iterative.

Features method of content analysis of text data array web-resources within the region

In the paper the method of integrated processing of heterogeneous information resources web-systems is described. This method is based on the model of data description as a coherent combination of data values, rules of data representation, interpretation rules and data structure. The method involves decomposition of general process into subprocesses of data values integration, data syntax integration, semantics and structure integration. The advantage of this approach is that the integration process can be performed at data metascheme level.

Analytical methods for information resources processing in the electronic content commerce systems

Розглянуто питання розроблення методів та програмних засобів опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції. Проаналізовано основні проблеми електронної контент-комерції та функціональних сервісів опрацювання комерційного контенту. Запропонований метод дає можливість створити засоби опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та реалізувати підсистему управління комерційним контентом. Вдосконалена класифікація систем електронної контент-комерції.

Comprehensive method of commercial content support in the electronic business systems

In the given article content lifecycle model in electronic commerce systems is proposed. The model describes the processes of information resources processing in the electronic content commerce systems and simplifies the content automation management technology. In the given paper the main problems of e-commerce and content function management services are analyzed.

Functionally logistic model of commercial content processing

In the given article is functional logistic model of commercial content processing as the content life cycle stage in electronic commerce systems proposed. The model of commercial content processing describes the information resources forming in electronic content commerce systems and automation technology simplifies the commercial content management. In the given article the main problems of electronic content commerce and functional services of commercial content processing are analyzed.