Особливості контент-аналізу користувацької інтернет-діяльності для формування зрізу психологічного стану особистості

2017;
: pp. 221-238
Accepted: March 28, 2017
1
Lviv Politechnik National University
2
Lviv Polytechnic National University, Information Systems and Networks Department; Osnabrück University, Institute of Computer Science
3
Lviv Politechnik National University

 A system for the analysis of the psychological and emotional state of the individual is developed. The aim is to assess the individual through social networks and the practical recommendations. The analysis of assessment data, the problems of this area and the relevance of the system were studied. The diagrams are developed that describe the structure and logic of the system. Description of system requirements according to RUP methodology was done and a prototype application that simulates the activity of individual analysis system was created.

1. Lovakov A. Оценка личности по активности в социальных сетях, или Big Data приходят в психологию [Електронний ресурс] / A. Lovakov. Режим доступу: http://psyresearchdigest.blogspot.com/2013_11_01_archive.html. – Назва з екрана.

2. Ализар Анатолий. Составление модели личности по активности в социальной сети [Електронний ресурс] / Анатолий Ализар. Режим доступу: https://xakep.ru/2012/04/26/58618/. – Назва з екрана.

3. Shuotian Bai. Big- Five Personality Prediction Based on User Behaviors at Social Network Sites [Електронний ресурс] / Shuotian Bai, Tingshao Zhu, Li Cheng. Режим доступу: http://arxiv.org/pdf/1204.4809v1.pdf, http://arxiv.org/abs/1204.4809. – Назва з екрана.

4. Shuotian Bai. List of computer science publications by Shuotian Bai [Електронний ресурс] / Shuotian Bai. Режим доступу: http://dblp.uni- trier.de/pers/hd/b/Bai: Shuotian. – Назва з екрана.

5. Соловьев Дмитрий. Потребности и поведение людей в социальных сетях. Теория “лайков” [Електронний ресурс] / Дмитрий Соловьев. Режим доступу: http://www.cossa.ru/234/13291/. – Назва з екрана.

6. Джефери Мэтью. Рекрутинг 5.0: Психологические профили в социальных сетях [Електронний ресурс] / Мэтью Джефери, Перевод Татьяны Горбань. Режим доступу: http://www.hr-portal.ru/blog/rekruting-50-psihologicheskie-profili- v-socialnyh-setyah. – Назва з екрана.

7. Прохоров Александр. Социальные сети: психология, социология, бізнес [Електронний ресурс] / Александр Прохоров. Режим доступу: http://compress.ru/article.aspx? id=23890. – Назва з екрана.

8. Global Web Index. Social Web Involvement [Електронний ресурс] / Global Web Index. Режим доступу: file:///H:/Global-Map-of- Social-Web-Involvement-Global-Web-Index-2009.pdf. – Назва з екрана.

9. Bennett Jeff. Visualization Critique [Електронний ресурс] / Jeff Bennett. Режим доступу: http://vizthinker.com/visualization- critique/. – Posted on October 28, 2012.

10. Kluemper D. H., Social Networking Websites, Personality Ratings, and the Organizational Context: More Than Meets the Eye? / D. H. Kluemper, P. A. Rosen, K. W. Mossholder // Journal of Applied Social Psychology. – 2012 – С. 42(5), С. 1143–1172.

11. Schwartz, H. A., Personality, Gender, and Age in the Language of Social Media: The Open-Vocabulary Approach. / H. A. Schwartz, J. C. Eichstaedt, M. L. Kern // Plos One. – 2013 – С. 8(9).

12. Kosinski, M., Private traits and attributes are predictable from digital records of human behavior. / M. Kosinski, D. Stillwell, T. Graepel // Proceedings of the National Academy of Sciences. – 2013 – C. 110(15), 5802– 5805.

13. StatSoft. Скоринг [Електронний ресурс] / StatSoft. Режим доступу: http://www.statsoft.ru/solutions/tasks/scoring/. – Назва з екрана.

14. Як банки оцінюють позичальників? – Режим доступу: http://kredytor.pp.ua/yak-banky-otsinyuyut-pozychalnykiv.html. – Назва з екрана.

15. Скиба С. А. Социальный скоринг [Електронний ресурс] / С. А. Скиба // Методический журнал “Банковский ритейл”. – Режим доступу: http://www.reglament.net/bank/retail/2013_4/get_article.htm? id=2934. – Назва з екрана.

16. Schaefer Marketing Solutions. Get ready. Social scoring will change your life [Електронний ресурс] / Schaefer Marketing Solutions. – Режим доступу: http://www.businessesgrow.com/2010/11/22/get-ready-social- scoring-will-change-your-life/. – Назва з екрана.

17. Скиба С. А. Социальный скоринг [Електронний ресурс] / С. А. Скиба, В. И. Лойко // Журнал Политематический сетевой электронный научный журнал Кубанского государственного аграрного университета. – Вып. № 91 / 2013. – http://cyberleninka.ru/article/n/sotsialnyy-skoring. – Назва з екрана.

18. Рукосуева И. Банкиры рассматривают перспективы кредитного скоринга в социальных сетях [Електронний ресурс] / И. Рукосуева // Профессиональный финансовый портал Bankir.ru. – Режим доступу: http://bankir.ru/publikacii/20131209/pustaya-istoriya-10004344/. – Назва з екрана.

19. Филонов Д. Лайк от банка: как интернет помогает проверять надежность заемщиков [Електронний ресурс] / Д. Филонов // Финансово-экономический журнал Forbes. – Режим доступу: http://www.forbes.ru/tekhnologii/internet-i-svyaz/256483-laik-ot-banka-k... nadezhnost-zaemshc. – Назва з титулки екрану.

20. HR-Portal. HR-специалистов изучают социальные сети соискателей [Електронний ресурс] / HR-Portal // Профессиональный портал Сообщество HR-Менеджеров. – Режим доступу: http://hr-portal.ru/article/53-hr-specialistov- izuchayut-socialnye-seti-soiskateley? utm_source=site&utm_medium=block&utm_campaign=analog65. - Назва з титулки екрану.

21. Аликина E. Заемщик с хитрым профилем [Електронний ресурс]/ E. Аликина // Журнал “Коммерсантъ Деньги” №42. – Режим доступу: http://kommersant.ru/doc/2585025. - Назва з титулки екрана.

22. Дорохов P. Кредит по “лайкам” [Електронний ресурс]/ P. Дорохов // Ежедневная деловая газета. Режим доступу: http://www.vedomosti.ru/newspaper/articles/2014/04/28/kredit-po-lajkam. – Назва з екрана.

23. Methods based on ontologies for information resources processing : Monograph / [Vasyl Lytvyn, Victoria Vysotska, Lyubomyr Chyrun, Dmytro Dosyn] // LAP Lambert Academic Publishing. Saarbrücken, Germany. – ISBN- 13: 978-3-659-89905-8, ISBN-10: 3659899054, EAN: 9783659899058. – 2016. – 324 с. – Access mode: https://www.lap-publishing.com/catalog/details/store/gb/book/978-3-659-8... on-ontologies-for-information-resources-processing? locale=gb.

24. Берко А. Ю. Системи електронної контент-комерції: монографія / А. Ю. Берко, В. А. Висоцька, В. В. Пасічник. – Львів: Вид-во Нац. ун-ту “Львівська політехніка”, 2009. – 612 с.

25. Математична лінґвістика. [Книга 1. Квантитативна лінґвістика]: навч. посібник / [В. В. Пасічник, Ю. М. Щербина, В. А. Висоцька, Т. В. Шестакевич] // Серія “Комп’ютинґ”. – Львів: “Новий світ-2000”, 2012. – 359 с.

26. Висоцька В. А. Методи і засоби опрацювання інформаційних ресурсів в системах електронної контент-комерції: автореф. дис. … канд. техн. наук: 05.13.06 – інформаційні технології / Вікторія Анатоліївна Висоцька; Нац. ун-т “Львівська політехніка”. – Львів, 2014. – 27 с.

27. Vysotska V. Web Content Processing Method for Electronic Business Systems / V. Vysotska, L. Chyrun // International Journal of Computers & Technology. – Vol. 12, No 2. – December 2013. – P. 3211–3220. – ISSN 2277-3061.– [Online] http://cirworld.org/journals/index.php/ijct/article/view/3299. Impacr factor 1,532. (Index Copernicus, NASA ADS, DOAJ, Google Scholar, Eyesource, EBSCO, CiteSeer, UlrichWeb, ScientificCommons, ProQuest CSA Technology Research Database).

28. Висоцька В. А. Моделювання етапів життєвого циклу комерційного web-контенту / В. А. Висоцька, Л. Б. Чирун, Л. В. Чирун // Інформаційні системи та мережі. Вісник Нац. ун-ту “Львівська політехніка”. – Львів, 2011. – № 715. – С. 69–87.

29. Висоцька В. А. Особливості проектування та впровадження систем електронної комерції. / В. А. Висоцька // Інформаційні системи та мережі. Вісник Нац. ун-ту “Львівська політехніка”. – Львів, 2008. – № 631. – С. 55–84.

30. Vysotska V. Analysis and evaluation of risks in electronic commerce / V. Vysotska, I. Rishnyak, L. Chyrun // CAD Systems in Microelectronics, CADSM ’07, 9th International Conference. – The Experience of Designing and Applications of CAD Systems in Microelectronics. – Lviv, 24 February 2007. – P. 332–333.

31. Vysotska V. Set-theoretic models and unified methods of information resources processing in e-business systems / V. Vysotska, L. Chyrun // Applied Computer Science. ACS journal. – Vol. 10, Number 3. – Poland, 2014. – ISSN 2353-6977 (Online), ISSN 1895-3735 (Print). – P. 5–22 [Online]. – Режим доступу: www.acs.pollub.pl, www.acs.pollub.pl, http://www.acs.pollub.pl/pdf/v10n3/1.pdf.

32. Vysotska V. Generative regular grammars application to modeling the semantics of sentences in natural language / V. Vysotska // Комп’ютерні системи проектування. Теорія і практика: Вісник Нац. ун-ту “Львівська політех- ніка”. – 2014. – № 808. – С.43–56.

33. Висоцька В. А. Побудова та функціонування систем елект- ронної контент-комерції / В. А. Висоцька, Л. В. Чирун // Комп’ютерні науки та інформаційні тех- нології, Вісник Нац. ун-ту “Львівська політехніка”. – 2014. – № 800. – С. 217–227.

34. Висоцька В. А. Концептуальна модель процесу формування семантики речення природною мовою / В. А. Висоцька // Інформаційні системи та мережі. Вісник Нац. ун-ту “Львівська політехніка”. – 2014. – № 805. – С. 258–278.

35. Берко А. Ю. Теоретико-множинна модель систем електронної контент-комерції / А. Ю. Берко, В. А. Висоцька, Л. В. Чирун // Комп’ютерні науки та інформаційні технології, Вісник Нац. ун-ту “Львівська політехніка”. – 2014. – № 800. – С. 105–114.

36. Висоцька В. А. Архітектура систем електронної контент-комерції / В. А. Висоцька, Л. В. Чирун // Інформаційні системи та мережі. Вісник Нац. ун-ту “Львівська політехніка”. – 2014. – № 783. – С. 39–55.

37. Берко А. Ю. Створення та застосування систем електронної контент-комерції / А. Ю. Берко, В. А. Висоцька, Л. В. Чирун // Інформаційні системи та мережі. Вісник Нац. ун-ту “Львівська політехніка”. – 2014. – № 805. – С. 23–36.

38. Висоцька В. А. Особливості генерування семантики речення природною мовою за дапомогою породжувальних необмежених та контекстно-залежних граматик / В. А. Висоцька // Інформаційні системи та мережі. Вісник Нац. ун-ту “Львівська політехніка”. – 2014. – № 783. – С. 271–292.

39. Berko A. Functionally logistic model of commercial content processing / A. Berko, V. Vysotska, L. Chyrun // Комп’ютерні системи проектування. Теорія і практика, Вісник Нац. ун-ту “Львівська політехніка”. – 2013. – № 777. – С. 30–38.

40. Vysotska V. Life Cycle Model of Commercial Content Processing in Electronic Commerce System / V. Vysotska, L. Chyrun // Сomputational Problems of Electrical Engineering. Founder and Publisher Lviv Polytechnic National University. – Vol. 3, Nо 2. – Lviv, 2014. – ISSN 2224-0977. P. 118–122 [Online]. – http://vlp.com.ua/files/special/24_137.pdf.

41. Висоцька В. А. Математичні моделі інформаційних потоків у системах електронної контент-комерції / В. А. Висоцька // Комп’ютерні науки та інформаційні технології, Вісник Нац. ун-ту “Львівська політехніка”. – 2010. – № 672. – С. 185–195.

42. Висоцька В. А. Схеми моделювання систем електронної контент-комерції / В. А. Висоцька // Комп’ютерні науки та інформаційні технології, Вісник Нац. ун-ту “Львівська політехніка”. – 2010. – № 686. – С. 112–121.

43. Берко А. Ю. Інтелектуальна система прийняття маркетингових рішень з поширення електронних видань / А. Ю. Берко, В. А. Висоцька, О. Ю. Михайлов // Комп’ютерні науки та інформаційні технології, Вісник Нац. ун-ту “Львівська політехніка”. – 2010. – № 672. – С. 7–18.

44. Чирун Л. В. Методи та засоби опрацювання інформаційних ресурсів в системах електронної контент-комерції / Л. В. Чирун, В. А. Висоцька // Наукові праці Чорноморського держ. Університету ім. П. Могили: Комп’ютерні технології. – 2010. – Т. 117. – Вип. 104. – С. 188–202.

45. Висоцька В. А. Моделювання систем електронної контент-комерції за допомогою мереж Петрі / В. А. Висоцька // Комп’ютерні науки та інформаційні технології, Вісник Нац. ун-ту “Львівська політехніка”. – 2009. – № 638. – С. 99–109.

46. Щербина Ю. М. Методи та розділи математичної лінгвістики в структурі курсу “комп’ютерна лінгвістика” / Ю. М. Щербина, В. А. Висоцька, Т. В. Шестакевич // Наукові праці Чорноморського держ. університету ім. П. Могили: Комп’ютерні технології. – 2009. – Вип. 104. – С. 203–209.

47. Висоцька В. А. Математичні моделі керування контентом в системах електронної комерції: тези науково- практичної конференції, 14 травня 2009 р. / В. А. Висоцька // ІІІ міжнар. конф. молодих вчених “Комп’ютерні науки та інженерія (CSE-2009)”. – 2009. – С. 189–193.

48. Висоцька В. А. Проектування та реалізація інтелектуальних інформаційних систем інтернет-аукціону / В. А. Висоцька, А. В. Овчаренко, Л. В. Чирун // Інформаційні системи та мережі. Вісник Нац. ун-ту “Львівська політехніка”. – 2008. – № 610. – С. 70–84.