Моделювання систем дистанційного мережевоцентричного навчання

2008;
: сс. 93 – 100
Authors: 

Голощук Р.О.

Національний університет «Львівська політехніка», кафедра інформаційних систем та мереж

Розлянуто питання побудови комплексу математичних моделей процесів
дистанційного навчання, на яких ґрунтується створення інтегрованого мережевоцент-
ричного інформаційно-навчального середовища. Зазначені питання є актуальними у
зв'язку з упровадженням технологій дистанційного навчання і нерозривно пов'язані з
дидактичними та методологічними аспектами навчального процесу.

1. Астанин С.В. Сопровождение процесса обучения на основе нечеткого моделирования //
Дистанционное образование. – М., 2000. –№ 5. – С. 27–32. 2. Глибовец М.М., Крусь О.О.
Реализация подсистемы тестирования в системах дистанционного обучения. // УСиМ. – 2001. –
№ 3. – С. 72–79. 3. Голощук Р.О. Огляд інформаційних технологій розподілених обчислень для
розробки мережевоцентричних застосувань// Вісник Нац. ун-ту "Львівська політехніка. – 1999. –
№383.– С.44–56. 4. Голощук Р.О. Системні принципи побудови інтелектуальної інформаційної
системи “Віртуальна кафедра” //Інформаційні системи та мережі. Вісник Національного
Університету "Львівська Політехніка", №438. – Львів, 2001. – С.42–45. 5. Голощук Р.О., Висоцька
В.А. Інтерактивна взаємодія та зворотний зв’язок у системі дистанційного навчання //
Інформаційні системи та мережі. Вісник Національного Університету "Львівська Політехніка",
№464. – Львів, 2002. – С.44–53. 6. Дятлов В.А., Беляев А.И., Черноиванов, Коваль С.П.
Дистанционное профессиональное обучение в РАО «ГАЗПРОМ». –М.: 1997, 126 с. 7. Михаль О.Ф.
Интеллектуальная система дистанционного тестирования знаний на локально-параллельных
нечетких алгоритмах // Образование и виртуальность-2001: Сборник научных трудов 5-й
Международной конференции Украинской ассоциации дистанционного образования. – Харков-
Ялта: УАДО, 2002. – С.236–241. 8. Пак Н.И., Симонова А.Л. Компьютерная диагностика знаний в
системах дистанционного образования // Открытое образование. – М., 2000. – № 2. 9. Пак Н.И.,
Симонова А.Л. Методика составления тестовых заданий // ИНФО, 1998. – № 5. 10. Подготовка
кадров управления. – М.: РАГС, 1992. –124 с. 11. Попов Д.И. Способ оценки знаний в дистанцион-
ном обучении на основе нечетких отношений // Открытое образование. – М., 2000. – № 6.
12. Рейтинг в учебном процессе ВУЗА: опыт, проблемы, рекомендации / Под ред. Синайского А.С. –
М: ВУ, 1997. 13. Пак Н.И. Нелинейные технологии обучения в условиях информатизации:
Монография. – Красноярск, КГПУ, 1999. 14. Атанов Г.А., Пустынникова И.Н Обучение и
истусственный интеллект, или Основы современной дидактики высшей школы. – Донецк: Изд-во
ДОУ, 2002. – 504 с.