content

Уніфікований метод оперативного управління контентом у системах електронної контент-комерції

Запропоновано модель життєвого циклу контенту в системах електронної комерції. Модель описує процеси опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та спрощує технологію автоматизації управління контентом. Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та функціональних сервісів управління контентом.

Інтелектуальна система розподілу дайджестів між працівниками електронних засобів масової інформації

Розглянуто питання розроблення уніфікованих методів опрацювання інформаційних ресурсів систем електронної контент-комерції. Розроблено формальну модель та узагальнену типову архітектуру систем електронної контент-комерції, а також методи проектування та реалізації системи електронної контент-комерції на прикладі Інтернет- журналу, який відображає результати теоретичних досліджень.

Моделювання процесів розподілення контенту в інтернет-журналах 110 Басюк Т. Принципи побудови системи аналізу та просування інтернет-ресурсів

Запропоновано модель життєвого циклу комерційного Web-контенту в системах електронної комерції. Модель описує процеси опрацювання інформаційних ресурсів в системах електронної контент-комерції та спрощує технологію автоматизації формування, управління та реалізації контенту. Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та функціональних сервісів управління контентом. Запропоновано методи вирішення цих проблем.

Моделювання процесів опрацювання інформаційних ресурсів в системах електронної контент-комерції

Запропоновано модель життєвого циклу контенту в системах електронної комерції. Модель описує процеси опрацювання інформаційних ресурсів в системах електронної контент-комерції та спрощує технологію автоматизації формування, управління та реалізації контенту. Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та функціональних сервісів управління контентом та запропоновано методи вирішення цих проблем.

Схеми моделювання систем електронної контент-комерції

Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та функціональних сервісів керування контентом. Запропоновано методи вирішення цих проблем.

In the given article main problems of electronically commercial and content management interoperability services are analyzed. New methods for solution of discussed problems are proposed.

Архітектура та особливості інформаційних ресурсів відкритих систем

Розглянуто питання класифікації та аналізу складу, змісту і способів побудови інформаційних ресурсів відкритих систем. Запропоновано загальну типову структуру та базові архітектурні принципи організації даних у відкритих інформаційних системах.

This article examine issue of classification and analysis of content, matter and methods of open systems information resources construction. Generalized typical structure and basic architectural principles of data organization in open information systems were proposed.

Математичні моделі інформаційних потоків у системах електронної контент-комерції

Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та функціональних сервісів керування контентом. Запропоновано методи вирішення цих проблем.

In the given article main problems of electronically commercial and content management interoperability services are analyzed. New methods for solution of discussed problems are proposed.

Інтелектуальна система прийняття маркетингових рішень з поширення електронних видань

Швидкий темп росту глобальних мереж та електронної контент-комерції сприяють спрощенню процесу публікації та модерації статей, у результаті чого запропоновано інте- лектуальну систему прийняття маркетингових рішень з поширення електронних видань.

The fast growth of global networking and online content-commerce simplified process of publishing and moderation of articles. As a result Marketing Intellectual System for Online Publishing was proposed.

The main tools of internet marketing in public administration in the conditions of global digitalization

Formulation of the problem. The year 2020 convinced the whole world that the Internet is one of the best channels for transmitting information, selling goods and providing services, because thanks to its use, a certain part of businesses avoided bankruptcy, and some companies were able to increase sales and, most importantly, meet the needs of almost all spheres of life in society in crisis conditions.

TELEGRAM NEWS CHANNELS: OVERVIEW, AUDIENCE PREFERENCES, SPECIFICS OF FUNCTIONING

The article is devoted to the study of popular global news telegram-channels, their impact on society, and the identification of advantages and disadvantages of this media format. The article examines prominent news channels such as The New York Times, BBC News, The Guardian, CNN and Reuters. Their features and differences are analyzed, the positive and negative aspects of using Telegram channels to receive news and information are described.