Умовна ентропія та ентропія контенту в системах електронної комерції

2008;
: ст. 116 – 125
Authors: 

Висоцька В. А.

Національний університет «Львівська політехніка», кафедра інформаційних систем та мереж

Проаналізовано основні проблеми електронної комерції контенту та запропоновано методи вирішення цих проблем. Інтернет-система електронної комерції – цілеспрямована множина об’єктів довільної природи з набором зв’язків між ними та між їхніми властивостями. Інакше кажучи, Інтернет-система електронної комерції – все, що складається з взаємопов’язаних частин. Проаналізовано основні моделі систем електронної комерції. Запропоновано узагальнену модель таких систем.

1. Берко А.Ю., Висоцька В.А. Intranet архітектура інтелектуальних систем електронного навчання // Вісн. Нац. ун-ту “Львівська політехніка”. – 2001. – № 438: Інформаційні системи та мережі. – С. 3–10. 2. Берко А.Ю., Висоцька В.А., Чирун Л.В. Алгоритми опрацювання інформаційних ресурсів в системах електронної комерції // Вісн. Нац. ун-ту “Львівська політехніка”. – 2004. – № 519: Інформаційні системи та мережі. – С. 10–20. 3. Берко А.Ю., Висоцька В.А. Проектування навігаційного графу web-сторінок бази даних систем електронної комерції // Вісн. Нац. ун-ту “Львівська політехніка”. – 2004. – № 521: Комп’ютерні науки та інформаційні технології. – С. 48–57.4. Береза А.М. Електронна комерція. – К., 2002.