До контролю встановлення суднового обладнання способами інженерної геодезії

1
Національний університет “Львівська політехніка”
2
Національний Університет «Львівська політехніка»
3
Національний університет "Львівська політехніка"

Запропоновано модемні методи геодезичного контролю для кормового апертурного топора та основного штифта опори кораблів із теоретичною осі валу приводу. Основний корабельний двигун центрується лазерним променем, або за допомогою автоматичного колімаційного методу. Запропоновані методи керування установками корабельного обладнання дуже оперативні й значно зменшують час монтажу і збирання.

1. Кравченко В.С. Монтаж судових знергетических установок. - Л. : Судостроепие, 1975. - 261 с.

2. Кузьо И.В., Шевченко Т.Г. Расчет и контроль установки агрегатов непрерьівного производства. -Львов: Вища школа, 1987. - 176 с.

3. Основи технологии судостроения / В.Д. Мар¬кевич, З.В. Гапов, В.П. Доброленский и dp. - Л.: Судостроение, 1980. - 304 с.

4. Постройка корпусов судов на станеме / Л.Ц. Адлерштеіін, А.Я. Розанов, В.Ф. Соколов и др. - Л.: Судострое¬ние, 1977. - 261 с.

5. Деклараційний патент на винахід 39443А. Україна, МПК 7 В63Н21/00. Спосіб базування головного двигуна судна / 0.1. Мороз, А.Л. Островський, К.Р. Третяк, С.Г. Хропот. 
Т.Г. Шевченко (Україна). — № 2000084718; Заяви. 08.08.2000; Опубл. 15.06.2001, Бюл. № 5. — С. 3.
6. Пат. 2013284. РФ. МКИ В63Н21/00. Способ регулировання положення монтируемого ахтер¬штевня / Т.Г. Шевчегіко (Украйна). - № 4884939/11/113531; Заявл. 26.11.1990; Опубл. 30.05.1994, Бюл. №10.-4 с. 7. Шевченко Т.Г. Геодезический контроль центровки главного судового двигателя // Геодезия, картографня и азрофотосьемка. - 1992. -№ 53. - С. 100-104.