Способи програмної реалізації тривимірних реалістичних картографічних моделей

Автори:
1
Державне підприємство "Українське державне аерогеодезичне підприємство"

Розглянуто п'ять груп програмного забезпечення, яке можна використовувати для створення тривимірних реалістичних картографічних моделей. У межах кожної групи коротко описані доступні в Україні реалізації. Для забезпечення швидкості роботи моделей рекомендується використовувати програми, створені для розробки комп'ютерних ігор.

1.    Адамс Д. DirectX: продвинутая анимация. Комплект: Пер. с англ. – М.: Кудиц-пресс, 2004. – 22 с. 
2.    Китченс С., Гавенда В. Bryce для дизайнера: Пер. с англ. – СПб.: ООО ДиаСофтЮП, 2001. – 374 с. 
3.    Кундерт-Гиббс Дж., Ларкинс М., Деракшани Д., Кунзендорф Э. Освоение Maya 8.5: Пер. с англ. – М.: Диалектика, 2007. – C. 3–12. 
4.    Мараффи К. Создание персонажей в Maya: моделирование и анимация: Пер. с англ. – М.: Вильямс, 2004. – С. 28-29. 
5.    Райт Р., Липчак Б. OpenGL. Суперкнига: Пер. с англ. – 3 изд. – М.: Вильямс, 2006. – 1011 c. 
6.    Херн Д., Бейкер П. Компьютерная графика и стандарт OpenGL: Пер. с англ. – 3-е изд. – М.: Вильямс, 2005. – 45 c. 
7.    Цыпцын С. Понимая MAYA. – М.: Арт Хаус медиа, 2007. – С. 1028. 
8.    Финкельштейн, Э. AutoCAD 2002. Библия пользователя: Пер с англ. – М.: Вильямс, 2004. – 34 с. 
9.    Энджел Э. Интерактивная компьютерная графика. Вводный курс на базе OpenGL: Пер. с англ. – 2-е изд. – М.: Вильямс, 2001. – 532 c.
10.    ru.wikipedia.org. ,www.autodesk.ru. ,www.dataplus.ru/Soft/ESRI/ArcGIS/ArcGIS.htm.
www.gardener.ru. ,www.gisinfo.ru. ,www.esri.com/software/arcgis/index.html. 
www.intergraph.com. ,www.mapinfo.com .