дистанційна освіта

Інтерпретована алгоритмічна мова як засіб розбудови веб-орієнтованих дидактичних та інформаційних систем

Описано підхід до розбудови можливостей існуючих та створення нового покоління веб-базованих дидактичних та інформаційних систем через використання спеціалізованої алгоритмічної мови з онлайн інтерпретатором та підтримкою фунцій моделювання динамічних об’єктів, зокрема в галузі дистанційної освіти.

Інтелектуально-інформаційна система діагностування рівня знань студентів з використанням веб-технологій

Розглянуто проблеми дистанційного навчання. Проаналізовано існуючі поширені системи тестування та перевірки знань студентів, з використанням web-технології.
 

Використання програмно забезпечення Moodle та Adobe для організації електронного навчання

Розглянуто проблеми впровадження системи дистанційної освіти із адаптивним компонентом, а також виконано порівняльний аналіз програмного забезпечення для організації електронного навчання.

Особливості впровадження технологій та методів дистанційного навчання в освітній процес

Узагальнено і подано методологічні наукові результати з проблематики впровадження технологій та методів дистанційного навчання, які реалізовані із урахуванням мережевоцентричних технологій.

Використання віртуального навчального середовища Львівської політехніки для організації дистанційного навчання

Наведено структуру системи для технічної підтримки дистанційної форми навчання в Національному університеті «Львівська політехніка». Показано можливість розширення інтерактивних можливостей Віртуального навчального середовища Львівської політехніки.

In the article the structure of designed system to support distance learning at the Lviv National Polytechnic University is presented. The possibility of expanding interactive features of Virtual learning environment of Lviv Polytechnic is shown.