краудфандинг

Краудфандинг: перспективи запровадження та правового регулювання в Україні

Стаття присвячена питанням правового регулювання краудфандингу в Україні та значенню цього інституту для покращення соціальних та економічних процесів в нашій країні. 

Автори визначають поняття «краудфандингу», аналізують історію виникнення його як явища, а також перспективи впровадження та нормативного регулювання цієї інституції.

У статті проаналізований механізм застосування краудфантингу, порядок фінансування проектів, поняття краудфандингової платформи, порядок залучення коштів автором проекту та умови, за яких такі кошти можуть бути отримані розробниками проекту.

Актуальні питання розвитку креативного підприємництва в Україні

Висвітлено актуальні питання розвитку національного креативного підприємництва, яке розглядається в контексті малого підприємництва та його фасилітації. Визначено перелік проблем розвитку креативного підприємництва в Україні. Розроблено програму фасилітації національного креативного підприємництва із класифікацією фасилітаційних заходів за метою їх здійснення. Запропоновано економічні, соціальні, інформаційно- консультаційні, правові, мотиваційні та інноваційні заходи підтримки розвитку креативного підприємництва.

Marketing communications as a necessary prerequisite for efficient work of a philharmony

The purpose of the article is to summarize the peculiarities of marketing communications in the field of culture and arts and philharmonic in particular, to consider the financial component of the activities of the philharmonic and to propose measures for its improvement. Analyze modern creative means and tools of communication marketing and adapt them for activities of philharmonic. The article investigates that organizations of the sphere of culture and arts and philharmonic society, in particular, operate in conditions of instability, great competition and uncertainty.

Characteristic peculiarities of main crowdfunding websites

The purpose of this article is to formulate the description of crowdfunding as an alternative financial instrument and to systematize the information about international experience of crowdfunding operations in order to provide the necessary information base for further detailed researches. The practical significance of the research is to develop recommendations for using the crowdfunding models of funds accumulation for small business and entrepreneurship in Ukraine.

ІСНУВАННЯ СЕРЕДНЬОГО КЛАСУ ЯК ОДНА З ПЕРЕДУМОВ ФУНКЦІОНУВАННЯ КРАУДФАНДИНГУ

Розкрито поняття середнього класу та його роль для впровадження та розвитку краудфандингу. Автори проаналізували наявні визначення поняття середнього класу та його ключових характеристик. Проаналізовано вплив представників середнього класу на існування краудфандингових платформ. Цікавими є результати дослідження американського середнього класу та його особливостей.