система керування

INFORMATION AND MEASUREMENT TECHNOLOGIES IN MECHATRONICS AND ROBOTICS

This paper presents a test platform paradigm for underwater dynamics measurement. The platform aims to ad- dress the limitations of current measurement techniques and provide a comprehensive understanding of underwater dynamics. The proposed platform incorporates advanced control systems and compensation techniques to improve the accuracy and reliability of measurements. The effectiveness of the platform is demonstrated through experimental results, showing improved performance compared to existing methods.

Система управління безпекою життєдіяльності мешканців великого міста

Розглянуто основні поняття безпеки життєдіяльності міста, особливості управління безпекою, постановка задачі управління безпекою міста, фактори впливу на безпкеку міста та наслідки цього впливу, проаналізовано зв”язок факторів впливу та наслідків для типових об”єктів та систем міського середовища.

Концепция реконфигурации управления для восстановления управляемости и устойчивости самолета в отказных ситуациях

Обоснована возможность применения системных методов реконфигурации управляющих поверхностей для возобновления управляемости и устойчивости самолета в условиях внезапного возникновения особой ситуации в полете. Приведена структурная и функциональная схема предложенной реконфигурируемой системы управления.

Метод структурного синтезу регулятора для збереження керованості та стійкості літака в умовах нештатної ситуації у польоті

Запропоновано метод структурного синтезу регулятора для збереження керова- ності та стійкості літака в умовах нештатної ситуації під час польоту.

The method of structural synthesis of regulator for maintenance controllability and stability of the airplane in the unmoral conditions is offered in the article.

DC MOTOR CONTROL SYSTEM WITH OPTIMIZATION OF THE TRANSIENT DURATION

The synthesis of the structure of the automatic control system of direct current motors is carried out, and the methodology of the study of the duration of the transient process during the control of the direct current motor is presented. A study of the influence of the regulator parameters on the duration of the transition process was carried out, which allowed to choose the optimal ones for the criterion of the minimum duration of the transition process

МОДЕЛЮВАННЯ РЕЖИМІВ РОБОТИ ВІТРОВИХ ЕНЕРГЕТИЧНИХ УСТАНОВОК У ГІБРИДНИХ СИСТЕМАХ ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ

Представлено сучасні схеми організації вітро-сонячних систем електропостачання. Наведено наявні підходи до управління енергодинамічними режимами роботи вітряних електричних установок у складі гібридних систем електропостачання, наведено сучасні дослідження з даної тематики. Представлено результати розроблення математичної моделі енергодинамічних процесів гібридної вітро-сонячної системи електропостачання, до складу якої входять вітряні електричні установки, сонячні панелі, акумулюючий елемент. Обґрунтовано універсальну структурну схему такої системи.

Method of controlling a group of unmanned aircraft for searching and destruction of objects using artificial intelligence elements

The article develops a method of controlling a group of unmanned aerial vehicles to search for and destroy enemy objects.  The method is to recognize situations and adjust the actions of the group according to it.  The basis of the method is the use of an intelligent decision support system.  It provides situation recognition, using image recognition materials (intelligence materials), generalization of the obtained information and its comparison with the elements of the set of descriptions of typical situations.  The method of controlling a group of unmanned aerial vehicles to search for a

Використання перетворювача частоти ALTIVAR 320 як засобу автоматизації технологічної установки

Показано можливість та ефективність застосування перетворювача частоти ATV320 як засобу автоматизації за використання інтегрованого у нього логічного контролера ATV Logic. Наведено приклад практичної реалізації алгоритму керування електроприводом дробарки.

Система керування електроприводу кривошипно-шатуннoго механізму з нелінійними зворотними зв’язками

Проаналізовано роботу системи керування електроприводу кривошипно-шатун- ного механізму. Розроблено методику налаштування регуляторів. Результати досліджень можуть бути використані під час розроблення нових систем електроприводів.

Математична модель асинхронного двигуна з урахуванням витіснення струму у стрижнях ротора

Опрацьовано математичну модель асинхронного двигуна з урахуванням витіс- нення струму у стрижнях ротора. Модель ґрунтується на розрахунку одновимірного магнітного поля з урахуванням вищих просторових гармонік магніторушійних сил та насичення основного магнітного кола, алгебризації диференційних рівнянь методом ФДН g-ого порядку та розв’язуванні нелінійної системи алгебричних рівнянь методом Ньютона.