КРЕАТИВНІ ТА КООРДИНАТОРСЬКІ ЯКОСТІ В АРХІТЕКТУРНІЙ ОСВІТІ ТА НА ШЛЯХУ ПРОФЕСІЇ ДО МАЙБУТНЬОГО

SA.
2018;
: 49-53
1
Політехнічний університет міста Кельце, відділ архітектури та містобудування

Досліджено проблеми освіти у сфері архітектури та містобудування на рівні середньої школи у формі пілотної програми і в освіті інженерів архітектури на рівнях бакалавра та магістра. Створення та координація формування навколишнього середо-вища людей – основні риси освіти та професійної/творчої діяльності архітектора. Роль архітектора у цьому процесі надзвичайно важлива. Незалежно від того, чи архітектор творить у маленькій команді, чи працює у великій фірмі, складність творчого процесу, а також масштаб рішень роблять його відповідальним за творення простору і координацію процесу проектування. Тісна співпраця із промисловими дизайнерами та експертами з управління будівлями на кожному етапі розроблення –ключ до досягнення цілей. Будівельне проектування повинно бути результатом багатокрокового аналізу, кожне з рішень якого підтримується моделюванням, що дає змогу оцінити вплив прийнятої ідеї.

1. Glema A.: Buildingsmart Poland. Aktualnosci, buildingsmart.pl (retrieved on 2018.04.20).

2. Architects’ Council of Europe, Architecture & Quality of Life, 18th February 2009. Ref. 064/09/AS3. Kamionka L.: Architekt jako kreator i koordynator procesu projektowania architektury zrównoważonej synergia projektowa. International Conference of the Chair of Housing and Architectural Compositions: Definnig The Architectural Space. Architecture Now. Krakow, 19–20.09.2010, Czasopismo Techniczne.Р. 152–157.

4. Kamionka L.: Architektura zrównoważona i jej standardy na przykładzie wybranych metod ceny. Monografie, studia, rozprawy M30. Politechnika Świętokrzyska, Kielce, 2012.

5. Scholtz S.Architektura jest architektura, wszystko inne jest wszystkim innym, Czasopismo Techniczne Architektura,210-A, Krakow 2004. Р. 139–142.

6. Mikoś-Rytel W.: O zrównoważonej architekturze ekologicznej izarysie jej teorii, Politechnika Śląska, Zeszyty Naukowe no. 1602, Gliwice, 2004.