Особливості формування електронних дайджестів

Прийнято: Лютий 23, 2016
1
Національний університет "Львівська політехніка", кафедра інформаційних систем та мереж
2
Національний університет "Львівська політехніка", кафедра інформаційних систем та мереж; Університет Оснабрюка, Інститут комп’ютерних наук, Німеччина
3
Національний університет «Львівська політехніка», кафедра інформаційних систем та мереж,

Проаналізовано основні проблеми функціональних сервісів формування елект-
ронних дайджестів. Запропоновано метод формування електронних дайджестів як етап
життєвого циклу текстового контенту. Метод опрацювання текстового контенту описує
процеси формування та рубрикації електронних дайджестів і спрощує технологію
управління текстовим контентом. У роботі проаналізовано основні проблеми функ-
ціональних сервісів опрацювання текстового контенту. Запропонований метод дає
можливість створити засоби опрацювання інформаційних ресурсів.

1. Клифтон Б. Google Analytics: профессиональный анализ посещаемости веб-сайтов / Б. Клифтон. – М. : Вильямс, 2009. – 400 с.

2. Основы моделирования и оценки электронных информационных потоков / [Д. Ландэ, В. Фурашев, С. Брайчевский, О. Григорьев]. – К. : Інжиніринг, 2006. – 348 с.

3. Ландэ Д. Основы интеграции информационных потоков: монография / Д. Ландэ. – К. : Інжиніринг, 2006. – 240 с.

4. Поспелов Д. Ситуационное управление: теория и практика / Д. Поспелов. – М.: Наука, 1986. – 288 с.

5. CM Lifecycle Poster [Electronic resource] / Content Management Professionals. – Retrieved 20 July 2010. – Access mode: http://www.cmprosold.org/resources/poster/. – Title from the screen.

6. EMC. Content Management Interoperability Services. Appendices. Version 0.5 / EMC, IBM, Microsoft. – Hopkinton : EMC, 2008. – 17 p.

7. EMC. Content Management Interoperability Services. Part I. Version 0.5 / EMC, IBM, Microsoft. – Hopkinton : EMC, 2008. – 76 p.

8. EMC. Content Management Interoperability Services. Part II – REST protocol binding. Version 0.5 / EMC, IBM, Microsoft. – Hopkinton : EMC, 2008. – 79 p.

9. EMC. Content Management Interoperability Services. Part II – SOAP protocol binding. Version 0.5 / EMC, IBM, Microsoft. – Hopkinton : EMC, 2008. – 37 p.

10. Hackos J. Content Management for Dynamic Web Delivery / J. Hackos. – Hoboken : Wiley, 2002. – 432 p.

11. Halvorson K. Content Strategy for the Web / K. Halvorson. – Reading : New Riders Press, 2009. – 192 p.

12. McGovern G. Content Critical / G. McGovern, R. Norton. – Upper Saddle River : FT Press, 2001. – 256 p.

13. McKeever S. Understanding Web content management systems: evolution, lifecycle and market / S. McKeever // Industrial Management & Data Systems (MCB UP), 2003. – № 103 (9). – P. 686–692.

14. Nakano R. Web content management: a collaborative approach / R. Nakano. – Boston: Addison Wesley Professional, 2002. – 222 p.

15. Osgood C. The nature and measurement of meaning / C. Osgood // Psychological Bulletin, 49 (1952). – P. 197-237.

16. Papka R. On-line News Event Detection, Clustering, and Tracking : thesis for the degree doctor of philosophy / R. Papka. – Amherst : Massachusetts University, 1999. – 154 p.

17. Woods R. Defining a Model for Content [Electronic resource] / R. Woods. – 2010. – Access mode: http:// www.contentmanager.net/magazine/article_785_defining_a_model_for_ content_governance.html. – Title from the screen.

18. Rockley A. Managing Enterprise Content: A Unified Content Strategy / A. Rockley. – Reading : New Riders Press, 2002. – 592 p.

19. Stone W.R. Plagiarism, Duplicate Publication and Duplicate Submission: They Are All Wrong! / W.R. Stone // IEEE Antennas and Propagation, 2003. – Vol. 45. – № 4. – P. 47–49.

20. Sullivan D. Invisible Web Gets Deeper [Electronic resource] / D. Sullivan // Search Engine Report. – 2002. – Access mode: http://searchenginewatch.com/sereport/article.php/2162871. – Title from the screen.

21. The Content Management Possibilities Poster [Electronic resource] / Metatorial Services, Inc. – Retrieved 20 July 2010. – Access mode: http://metatorial.com/pagea.asp?id=poster.