Аналіз та обґрунтування вибору методів дослідження інформаційного продукту

Вовк О. Б. Аналіз та обґрунтування вибору методів дослідження інформаційного продукту / О.Б. Вовк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 783 : Інформаційні системи та мережі. – С. 293–302. – Бібліографія: 16 назв.

Authors: 

Вовк О. Б.

The article deals with methods of research of an information product, methods of analysis of its performances, methods of forecasting future states of an information product, outlines the major complexities involved in this.

1. Юрьева Т. Ю. Словарь информационных продуктов и услуг [Текст] / Т. Ю. Юрьева. — Кемерово : РОСТИКС, 2006. — С.50.
2. Ясева М.О. Суб’єкти механізму формування вартості інтелектуального продукту: економічні інтереси, цілі та мотивація // Економіка: проблеми теорії та практики: зб. наук. праць. — Вип. 259: В 3 т. — Т. І. — Дніпропетровськ: ДНУ, 2010. — С. 212-220.
3. Classification of information products. [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://en.wikipedia.org/wiki/Classification of information products. — [Назва з екрана].
4. Different kinds of information products [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.pandecta.com/
information_products.html. — [Назва з екрана].
5. Information is the one product that meets every one of those criteria. [Електронний ресурс] / John Thornhill. — Режим доступу: http://www.skipmcgrath.com/products/info—product.shtml. — [Назва з екрана].
6. Types of Information Products [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://ezinearticles.com/?Types—of—Information—
Products. — [Назва з екрана].
7. Інтелектуальний ресурс [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://uk.wikipedia.org/wiki/Інтелектуальний ресурс.
8. Weinreich Harald. The look of the link — concepts for the user interface of extended hyperlinks. p. 19. doi:10.1145/504216.504225. [Електронний ресурс] / Weinreich Harald, Hartmut Obendorf, Winfried Lamersdorf. — Режим доступу: http://portal.acm.org/citation.cfm?id=504225. — [Назва з екрана].
9. Shannon Claude. A Mathematical Theory of Communication [Електронний ресурс] / Claude Shannon, Warren Weaver // Bell System Technical Journal. — № 27 (July and October). — P. 379–423, 623–656. — Режим доступу: http://plan9.bell—labs.com/cm/ms/what/shannonday/shannon1948.pdf. — [Назва з екрана].
10. Белл Д. Грядущее постиндустриальное общество. Опыт социального прогнозирования [Текст] / Белл Д.; пер. с англ. под ред. В.Л. Иноземцева. — М.: Academia, 1999. — 783 с.
11. The network of everything // Reseach*eu result supplement. — № 11 (January 2009). — P. 30.
12. Ваниянц С. В. Информационный ресурс в экономической сфере [Текст] / С.В.Ваниянц. — М.: Прогресс, 2006. — С.56—59.
13. Василенко В.А. Теорія і практика розробки управлінських рішень [Текст] / Василенко В.А. — К.: ЦУЛ, 2003. — 176 с.
14. Кедровская Л. Г. Номенклатура информационных услуг [Текст] / Л.Г. Кедровская, А. И. Мшвелидзе, Ю. Н. Ухин. — СПб.: ИПКИР, 2005.— 180 с.
15. Каган М.С. Избранные труды в VII томах. Том I. Проблемы методологии. Системное рассмотрение основных способов группировки [Текст]. — Санкт-Петербург: ИД «Петрополис», 2006. — 356 с.
16. Фрэнк Уэбстер. Теории информационного общества [Текст] / Фрэнк Уэбстер; пер. с англ. Е. Л. Вартановой. — М.: Аспект
пресс, 2004. — 400 c.