клієнт

Використання MVC для створення соціальної мережі ветеринарних клінік

Досліджується популярна у Веб-програмуванні концепція MVC (Model View Controller) в аспекті застосування її для побудови соціальної мережі ветеринарних клінік. Соціальна мережа ветеринарних клінік характеризується великим масивом та постійним поповненням інформації про нових клієнтів та їхніх домашніх улюбленців, а також різноманітними медичними даними від ветеринарів, такими як: результати аналізів тварини та її історія хвороби.

Features of Development and Analysis of REST Systems

The paper analyzes and presents the architecture of REST systems construction. What is the REST API and why it should be used? It describes the basic principles for what the system could be called Restful. Examples of REST-like systems, their comparison, advantages, and disadvantages of REST, and why this particular architecture was chosen, have been given. It aims at which technologies can be used for the REST system, etc.

Smart Information Board Based on PSOC 6 MCU

Nowadays, the development of electronics and related technologies is very fast. An extremely significant role in the life of moder society is took by information output devices, the development and modernization of which is an urgent task. Using the idea regarding wireless control of remote devices, an information board with remote control was developed. This article provides a reader with the development of universal information board which customers will be able to assemble for the dimensions that they need.

Програмна система для пошуку медикаментів у режимі онлайн

У роботі наведено програмну систему для пошуку медикаментів у режимі онлайн, яка включає в себе інтерфейс користувача та сервер, який поділяється на три сервіси. Також, здійснено тестування даної системи на швидкодію та продуктивність системи.

Розроблення системи розпізнавання людських облич для відеоспостереження

Досліджено принципи побудови систем спостереження та розпізнавання об’єктів. Наведено класифікацію способів розпізнавання людських облич. Проаналізовано роботу мережі прогресивного калібрування (ПКМ) для розпізнавання людських облич. Розроблено алгоритм розпізнавання облич, створено програмну систему розпізнавання облич і проведено її тестування.

Принципи побудови інтерфейсу користувача кіберфізичної системи

Розглянуто принципи та запропоновано рекомендації щодо розроблення інтерфейсів користувача для кіберфізичної системи. Наведено методи взаємодії кіберфізичної системи з ВЕБсервісами, для ефективного їх використання. Реалізовано інтерфейс користувача для кіберфізичної системи у вигляді ВЕБ-сервісу. Подано принципи побудови ВЕБ-сервісів, проведено аналіз наявних архітектур ВЕБ-сервісів. Виділено основні проблемні місця, повязані з проектуванням сервісів на основі RESTта SOAP архітектур.

Засоби перевірки вузлів комунікаційної мережі кіберфізичної системи

Проаналізовано принципи побудови комунікаційних мереж. Розглянуто переваги та недоліки сучасних засобів реалізації середовищ діагностики вузлів комунікаційних мереж. Запропоновано засоби перевірки надійності вузлів комунікаційної мережі у кіберфізичних системах.

Принципи побудови геоінформаційної системи пошуку людей

Розглянуто геоінформаційну систему (ГІС) пошуку людей, за допомогою якої користувач цього сервісу має можливість знайти людину, яка знаходиться поряд з нею на карті, та розпочати спілкування. Запропоновано варіант реалізації геоінформаційної системи пошуку людей. Описано можливості інструментальних ГІС та технології клієнт-сервер і запопонований алгоритм геоінформаційної системи пошуку людей. Запропоновано алгоритм представлення інформації про користувача з використанням маркерів, які розташовуються на карті.

Діагностика та налагодження вузлів корпоративної мережі кіберфізичних систем

Розглянуто переваги та недоліки сучасних засобів реалізації середовищ діагностики. Запропоновано спеціалізоване середовище діагностики та налагодження вузлів корпоративної мережі. Програмно реалізовано модулі, які в короткі терміни дають змогу діагностувати проблему та усунути її без участі людини. Розроблено чіткий механізм виявлення відхилень у роботі корпоративної мережі та сповіщення про них системного адміністратора. Створено базу даних, в яку записують стан вузлів корпоративної мережі та дані про них.

Strategic Segmentation of Customers in the Market of Primary Real Estate

The authors emphasize the special significance of customer service on the primary market of residential real estate. There is carried out segmentation of the primary real estate market with the account of such a criterion as a residential housing class. There are singled out the following segments of this market: premium-segment, business-segment, comfort- segment, and economy-segment. The features of each market segment are described.