контентний пошук

Метод формування контенту в системах електронної контент-комерції

Запропоновано метод формування контенту як етап життєвого циклу контенту в системах електронної комерції. Метод реалізує процеси опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та спрощує технологію автоматизації формування комерційного контенту. Проаналізовано основні проблеми електронної контент-комерції та функціональних сервісів формування комерційного контенту. Запропонований метод дає можливість створити засоби опрацювання інформаційних ресурсів та реалізувати модуль формування контенту.

Інформаційна система видобування інформації з відкритих WEB-ресурсів

The purpose of the work is to develop a project of an information and reference system for finding answers to questions based on the highest degree of comparison using text content from open English- language web resources. Examples of such questions can be: “What is the best book ever?”, “What is the most popular IDE for Python”. The result of the functioning of the information and reference system is a ranked list of answers based on the frequency of appearance of each of the answer options.

Архітектура системи онлайн-туризму для пошуку та планування подорожей із урахуванням потреб користувача

Мета роботи — спрощення процесу пошуку та планування подорожей та поїздок для користувачів завдяки застосуванню інтелектуальної системи інтеграції та формування контенту. Одним із основних завдань є здійснення пошуку та повернення його резуль- татів користувачеві для подальшого вибору оптимальних варіантів авіаперевізників, готелів, сервісів оренди авто тощо. Агрегація усіх корисних даних дасть змогу значно зменшити час, необхідний користувачеві для пошуку потрібної інформації під час планування поїздки.

Метод інтеграції та управління контентом мережі інформаційних ресурсів туризму згідно потреб кінцевого користувача

У роботі описано метод інтегрованого опрацювання неоднорідних інформаційних ресурсів Web-систем для їх інтеграції та подальшого управління, який ґрунтується на моделі подання даних як узгодженого поєднання значень, правил їх зображення, правил інтерпретації та структури. Сформульовано новий підхід застосування та впровадження бізнес-процесів для побудови таких Web-систем. Розроблено методи та програмні засоби опрацювання контенту та інформаційного ресурсу як етап життєвого циклу контенту в Web-системах.

Особливості формування електронних дайджестів

Проаналізовано основні проблеми функціональних сервісів формування елект-
ронних дайджестів. Запропоновано метод формування електронних дайджестів як етап
життєвого циклу текстового контенту. Метод опрацювання текстового контенту описує
процеси формування та рубрикації електронних дайджестів і спрощує технологію
управління текстовим контентом. У роботі проаналізовано основні проблеми функ-
ціональних сервісів опрацювання текстового контенту. Запропонований метод дає
можливість створити засоби опрацювання інформаційних ресурсів.

Особливості контент-аналізу користувацької інтернет-діяльності для формування зрізу психологічного стану особистості

 Розроблено систему для аналізу психологічного та емоційного стану особистості. Метою є оцінка особистості за допомогою соціальних мереж та визначення практичних рекомендації. Проаналізовано системи оцінювання даних, досліджено проблематику цього напряму та актуальність створення цієї системи. Наведено діаграми, які описують структуру та логіку функціонування системи. Описано системні вимоги згідно з методологією RUP та створено прототип програми, який моделює діяльність системи аналізу особистості.

Сучасні технології управління Web-ресурсами в інформаційній системі аналізу сервісу цифрової дистрибуції

Проаналізовано технології та методи побудови систем цифрової дистрибуції, системи продажу електронного контенту. Досліджено послуги цифрової дистрибуції та програми, що реалізують інформаційні системи цифрової дистрибуції. Розроблено алгоритм глибокого пошуку продукції та вибору за побажаннями користувача, а також інформаційну систему цифрової дистрибуції з використанням додатку WinForms.

Проект розроблення та впровадження системи електронної контент-комерції

Проаналізовано основні проблеми електронної контент-комерції та функціональ- них сервісів опрацювання комерційного контенту. Запропонована модель дає можли- вість створити засоби опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції (СЕКК) та реалізувати підсистеми формування, управління та супроводу комерційного контенту.

Особливості методів контент-аналізу текстових масивів даних web-ресурсів у межах регіону

Описано метод інтегрованого опрацювання неоднорідних інформаційних ресурсів web-систем, який ґрунтується на моделі подання даних як узгодженого поєднання значень, правил їх зображення, правил інтерпретації та структури. Метод передбачає декомпозицію загального процесу на підпроцеси інтеграції значень, синтаксису даних, семантики і структури. Перевагою такого підходу до інтеграційних процесів є можливість їх виконання на рівні метасхем даних, що зменшує кількість звернень до власне даних web-систем, обсяги яких можуть бути значними.

Інформаційна система аналізу психологічного стану особистості

Розроблено систему для аналізу психологічного та емоційного стану особистості. Метою є оцінювання особистості за допомогою соціальних мереж та визначення практичних рекомендацій. Проаналізовано системи оцінювання даних, досліджено проблематику цього напряму та актуальність створення цієї системи. Наведено діаграми, які описують структуру та логіку функціонування системи. Здійснено опис системних вимог згідно з методологією RUP та створено прототип програми, який моделює діяльність системи аналізу особистості.