двигун внутрішнього згоряння

Індивідуальний привід системи змащування двигуна внутрішнього згорання на базі вентильного реактивного двигуна

У статті проведено аналіз сучасних систем змащення двигунів внутрішнього згоряння. З’ясовано, що системи з механічними компонентами приводу, що містять механічні та електронні компоненти мають ряд недоліків. Зокрема, при холодному пуску двигуна внутрішнього згорання, коли в’язкість мастила є високою, характеристика гідродинамічного опору різко піднімається вгору, що приводить до високого тиску на низьких обертах та привід вимагає низьких обертів насоса. Знову ж, зростання температури мастила є причиною зменшення в’язкості, характеристика гідродинамічного опору стає більш пологою.

Аналіз шляхів підвищення енергоефективності тягової електричної передачі маневрового тепловозу

Стаття присвячена проблемам підвищення енергоефективності тягової електричної передачі маневрового тепловоза. В умовах зростання вартості пального для збереження конкурентоспроможності алізничних перевезень досить гостро постає питання енергоефективності тягового рухомого складу, на який приходиться близько 90% загального споживання вуглеводнів залізницею. На даний час досліджено ряд заходів з підвищення ефективності дизельних двигунів тепловозів, що дає змогу отримати приріст ККД на рівні 1-5%.

Heat generation and heat consumption in engine of rapid internal combustion

The research of heat generation and heat consumption in a conventional or ideal engine provides useful information about the regularities, character of the process and effectiveness of fuel combustion in any real engine that cannot be subject to experiments. This information is advantageous both in case of heat transformation effectiveness analysis and the development of means to improve already employed engine.