content analysis

Проект розроблення та впровадження системи електронної контент-комерції

Проаналізовано основні проблеми електронної контент-комерції та функціональ- них сервісів опрацювання комерційного контенту. Запропонована модель дає можли- вість створити засоби опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції (СЕКК) та реалізувати підсистеми формування, управління та супроводу комерційного контенту.

Особливості методів контент-аналізу текстових масивів даних web-ресурсів у межах регіону

Описано метод інтегрованого опрацювання неоднорідних інформаційних ресурсів web-систем, який ґрунтується на моделі подання даних як узгодженого поєднання значень, правил їх зображення, правил інтерпретації та структури. Метод передбачає декомпозицію загального процесу на підпроцеси інтеграції значень, синтаксису даних, семантики і структури. Перевагою такого підходу до інтеграційних процесів є можливість їх виконання на рівні метасхем даних, що зменшує кількість звернень до власне даних web-систем, обсяги яких можуть бути значними.