Для підвищення ефективності комунікацій туристичних закладів і галузі загалом пропонується методика, що містить економіко-математичну модель параметрів і процесів, аналіз основних факторів забезпечення організаційної культури турфірм і операторів, а також аспекти динаміки цін і попиту в цілому.
For the increase of efficiency of communications of tourist establishments and industry a method which includes for itself the economic and mathematical model of parameters and processes is offered on the whole, analysis of basic factors of providing of organizational culture of turfirm and operators, and also row of aspects of dynamics of prices and demand on the whole.
- Амирханов М. М., Татаринов А. А., Трусов А. Д. Экономические проблемы развития рекреа- ционных регионов. — М.: ОАО «Экономика», 1997. — 286 с.
- Банько В. Г. Туристська логістика: Навч. посібник. — К.: Дакор, КНТ, 2008. — 204с.
- Веденин Ю. А. Динамика территориальных рекреационных систем. — М.: Наука, 1982. — 246 с.
- Державна програма розвитку туризму на 2002–2010 роки. Затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2002 р.№ 583.
- Мацола В. Рекреаційно-оздоровчо-туристичні комплекси (питання теорії, методології, практики): Монографія. — Львів, 1998. — 212 с.