Проблемні питання щодо використання комп’ютерно-орієнтованих тестових програм у навчальних закладах

2009;
: pp. 267 - 270
Authors: 

*О. Гапеєва, М. Пасєка., **М. Навитка

* Національний університет «Львівська політехніка»,
 Львівський інститут Сухопутних військ Національний університет «Львівська політехніка», кафедра автоматизованих систем управління
**Лапаївська ЗОСШ, Львівська обл.

Визначено методологічні засади застосування комп’ютерно-орієнтованих тестових програм контролю знань e навчальному процесі, проаналізовано навчально-програм- ний комплекс дидактичного спрямування, розроблений НПП «Метекол», визначені перспективи подальшого удосконалення програмного продукту, бази даних.

Need of introducting test technologies which can’t develop apart of other technologies is viewed. Author proved that test technologies can increase the quality of teaching, will give to a student an opportunity to control present knowledge from different disciplines.

  1. Власенко О. В. Автоматизована система оперативного контролю знань учнів — [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://s-journal.cdu.edu.ua — Заголовок з екрана.
  2. Антонов Ю. С. Коп’ютерні системи тестування на основі технології трирівневих баз даних — [Електронний ресурс]. -Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua— Заголовок з екрана.
  3. В.В.Кручинин, С. З. Ямпольский Инструментальные системы для создания электронных учебников, практикумов, экзаменаторов — [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.nsu.ru/ — Заголовок з екрана.
  4. Мартьянова Г. Формування змістового наповнення тестових завдань з навчального предмету «Інформатика. Інформаційні технології» -[Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua— Заголовок з екрана.
  5. Система модульно-рейтингового контролю успішності студентів (на матеріалах підготовки офіцерів запасу у вищих навчальних закладах) 2001 года Автореф. дис… канд. пед. наук: 13.00.04 / О. О. Безносюк; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2001. — 22 с. — укp. — [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://disser.com.ua/ — Заголовок з екрана.
  6. Чмель В. В. Тестування як метод педагогічного контролю -[Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.rusnauka.com/- Заголовок з екрана
  7. Харківська А. А. Дескриптор сучасних педагогічних технологій –тестові технології — [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/ — Заголовок з екрана.
  8. Онуфрієнко Н. О. Тестовий контроль знань студентів вищих педагогічних навчальних закладів — [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/ — Заголовок з екрана 
  9. Офіційний сайт розробників УПК «Метекол» — [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.metecol.com.ua/ -Заголовок з екрана.
  10. Запровадженню европейських стандартів у систему вищої школи України сприяє Болонська система — [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://chernigiv.cure.org.ua/-Заголовок з екрана.
  11. Федорук адаптивні тести: загальні положення /- [Електронний ресурс]. — Режим доступу /- http://www.immsp.kiev.ua/
  12. Арифов А. О. Адаптивное тестирование в системах электронного обучения // Сборник научных трудов МФТИ «Моделирование и обработка информации». — 2008. — С. 66–79.