ВІД АВІАЦІЙНИХ ДО ВЕБ СТАНДАРТІВ: ТРАНСФОРМАЦІЯ SSIM-ФАЙЛІВ В JSON ФОРМАТ

https://doi.org/10.23939/cds2024.01.049
Надіслано: Березень 01, 2024
Переглянуто: Квітень 01, 2024
Прийнято: Квітень 05, 2024
1
Національний університет Львівська політехніка
2
Національний університет Львівська політехніка

У зв’язку з динамічними змінами в авіаційному секторі успішний обмін та інтеграція даних планування відіграють вирішальну роль у забезпеченні збереження операційної ефективності авіаліній. Незважаючи на те, що SSIM (Standard Schedules Information Manual) - файл вважається надійним форматом, він має деякі обмеження щодо взаємодії та сумісності з іншими веб-технологіями та програмами через його текстовий формат строго визначений специфікацією. У цій роботі ми пропонуємо підхід до перетворення SSIM-файлів у формат JSON (JavaScript Object Notation).

Одним із центральних аспектів цієї роботи є детальна модель перетворення, яка враховує всі важливі структури та рівні інформації SSIM-файлу, проводить їх синтаксичний аналіз і перетворює їх в гнучкий і легко відновлюваний формат JSON. Для перетворення набору авіа рейсів у поєднану лінію польотів використовується модифікований метод гілок і меж. За допомогою низки прикладів та експериментів стаття має на меті показати  ефективність даної методологія з точки зору збереження цілісності даних, забезпечення їх точності. Зокрема, розглядаються проблеми, з якими стикаються під час перетворення, наприклад, як врахувати узгодженість даних рядків із фіксованою шириною у SSIM-файлі. Перехід від орієнтованих на авіацію форматів, як-от SSIM-файл, до глобальних веб-форматів, як-от JSON, — це процес, яка виходить за межі технологій і має на меті збільшення гнучкості та зручності співпраці, а також обробки даних в авіаційній галузі. Це дослідження допомагає впровадити цю зміну, пропонуючи простий, ефективний і масштабований підхід для перетворення розкладів авіакомпаній у формат, який за своєю суттю відповідає потребам сучасних інформаційних додатків та систем.

[1] H. Oktal and O. Oktal, "The use of information technologies and systems in airlines," in Proc. Eur. Mediterr. Conf. Inf. Syst. EMCIS, 2009.

[2] R.A. Valdés, V.F.G. Comendador, A.R. Sanz, et al., "Aviation 4.0: More Safety through Automation and Digitization," Aircraft Technology, InTech, 2018. [Online]. Available: http://dx.doi.org/10.5772/intechopen.73688

[3] R. Peres, M. Parreira-Rocha, A. Rocha, J. Barbosa, P. Leitão, and J. Barata, "Selection of a data exchange format for industry 4.0 manufacturing systems," 2016. [Online]. Available: 10.1109/IECON.2016.7793750.

[4] International Air Transport Association, Standard schedules information manual, Ref. No. 9179-21, Montreal – Geneva, 2011. ISBN: 978-92-9233-496-3.

[5] B. Ervural, "Prediction of Airline Flow Using Data Analytics Methods," 2023. [Online]. Available: 10.1007/978-3-031-43940-7_16.

[6] T. Bray, "The javascript object notation (json) data interchange format," No. rfc7159, 2014.

[7] S. Khoirom, M. Sonia, B. Laikhuram, J. Laishram, and T.D. Singh, "Comparative analysis of Python and Java for beginners," Int. Res. J. Eng. Technol, vol. 7, no. 8, pp. 4384-4407, 2020.

[8] M. Patil and N. Yogi, "Importance of Data Collection and Validation for Systematic Software Development Process," Int. J. Comput. Sci. & Inf. Technol., vol. 3, 2011. [Online]. Available: 10.5121/ijcsit.2011.3220.

[9] R.C. Martin, Clean Architecture: A Craftsman’s Guide to Software Structure and Design, Boston, 2018.

[10] J. Clausen, "Branch and Bound Algorithms—Principles and Examples," Univ. Copenhagen, 1999.

[11] J. Rumbaugh, I. Jacobson, and G. Booch, The Unified Modeling Language Reference Manual, Reading, Mass, Addison Wesley Longman Inc., 1999.