СИНЕРГЕТИЧНО-ПРАВОВА МОТИВАЦІЯ МЕТОДОЛОГІЧНИХ ОСНОВ ПРОФЕСІЙНИХ ПОТРЕБ

Slyvka S. "Synergetic and legal motivation of methodological fundamentals of professional needs"
http://science.lpnu.ua/law/all-volumes-and-issues/volume-8-number-230-20...

1
Національний університет “Львівська політехніка”, Навчально-науковий інститут права та психології

Досліджено синергетичну мотивацію методологічних основ професійних потреб, які відображають своєрідні відчуття необхідності задоволення у чомусь, нестачі в якийсь час, або знадобів у майбутньому, або запитів про всяк випадок чи різних попитів, нужд тощо. Ми будемо орієнтуватися на професійні потреби або надоби, які необхідні у виконанні фахових завдань, зокрема в науці в майбутньому. Щоб відчути, без чого не можна обійтися в науці, потрібно “прочитати” свою методологію, яка “записана” у підсвідомій зоні, в душі. Ці записи здійснюються активно або пасивно, але обов’язково синергетично. Тільки синергетична мотивація може достовірно обґрунтувати наявність професійних потреб і розвивати їх також синергетично у наукових школах. Тобто послідовність розвитку творчих професійних потреб така: школа дошкільного віку, школа шкільного віку, школа студентського віку, школа аспірантського та докторантського віку. Але під поняттям “школа” не обов’язково треба розуміти офіційне приміщення, затверджену програму навчання, державний контроль тощо. Це можуть бути школи, подібні до натурфілософських, як у Давній Греції, різноманітні часті консультації, конференції тощо, де розвиваються запити творчих поривів, ці пориви скеровуються у певний напрям, де виникають потреби. Особливий акцент зроблено на тому, що кожна людина живе потребами, необхідностями. Для їх реалізації потрібна реальна можливість, яка забезпечує закономірний онтологічний процес. Закономірний процес забезпечує допитливій дитині родина, яка активно чи пасивно, свідомо чи несвідомо створює певні умови для задоволення потреб дитини, які можуть бути онтологічними і неонтологічними, духовними і матеріальними. Нас цікавлять духовні онтологічні потреби, які випливають із природи людини, її волі у вигляді феноменів, під якими ми розуміємо надприродні властивості людини, її здатності, які забезпечують набуття духовних і фізичних потреб життєдіяльності.

1. Yevropejskyj slovnyk filosofiyi (2016). [European Dictionary of Philosophy] Leksykon neperekladnostej. Per. z fr. T. 4. K.: DUX I LITERA. 440 p. 2. Petrushenko V. (2011) Filosofskyj slovnyk: terminy, personaliyi, sentenciyi [Philosophical dictionary: terms, personalities, maxims]. Lviv: “Magnoliya 2006”. 352 p. 3. Slyvka S. S. (2015). Problemy filosofiyi prava [Problems of philosophy of law]: navch. posib. Vyd. 2-ge, pererobl. i dopov. X.: Pravo. 192 р. 4. Fedoryka D. (2017). Filosofiya daru: zbirnyk eseyiv [Philosophy of the gift: a collection of essays] / perekl. z angl. O. Panycz. Lviv: Vyd-vo UKU. 248 p.