Математична модель задачі оптимального адаптивного управління рухом поїзда

2010;
: cc. 159 - 166
Authors: 

М. Притула, Р. Шпакович

Центр математичного моделювання ІППММ ім. Я.С.Підстригача НАН України, ТОВ «Математичний центр»

Описано процес керованого руху, наявні ресурси і технічні обмеження, показники якості процесу управління, критерій оптимальності. Запропоновано математичну модель керованого руху, схему процесу адаптивного управління, а також наближений метод розв’язування задачі адаптивного управління рухом поїзда.

This paper describes a process of controlled movement, available resources and technical limitations, indicators of quality of control process, optimality criterion. A mathematical model of controlled movement, a process of adaptive control, and approximate method of solving the problem of adaptive train control are proposed.

  1. Деев В.В., Ильин Г.А., Афонин Г.С. Тяга поездов. – М.: Транспорт, 1989. – 264 с.
  2. Афанасьев В.Н. Математическая теория конструирования систем управления. – М.: Высш. шк., 2003. – 614 с.
  3. Притула М.Г., Шпакович Р.Р. Моделювання та розрахунок оптимальних параметрів руху поїздів. Фізико-математичне моделювання та інформаційні технології, 2007. – Вип. 5. – С. 139–145.
  4. Притула М.Г., Шпакович Р.Р. Алгоритм побудови графіка руху поїздів // Вісник Нац. ун-ту «Львівська політехніка». Комп’ютерні науки та інформаційні технології. – Львів, 2008. – № 629. – С. 146–152.
  5. Притула М.Г., Шпакович Р.Р.Ідентифікація параметрів моделі руху поїзда // Вісник Нац. ун-ту «Львівська політехніка». Комп’ютерні науки та інформаційні технології. – Львів, 2008. – № 629. – С. 146–152.