Особливості визначення та опису соціально-демографічних характеристик у соціальних комунікаціях

2011;
: cc. 75 - 85
Authors: 

С. Федушко

Національний університет «Львівська політехніка», кафедра інформаційних систем та мереж

Метою статті є визначення та опис соціально-демографічних характеристик у соціальних комунікаціях. На основі соціально-демографічних характеристик складено соціально-демографічний портрет учасника веб-спільноти.

This paper deals with the definition and description of socio-demographic characteristics in social communication. Socio-demographic profile of Web community members based on socio-demographic characteristics is established.

  1. Авраамова Е.М. Формирование новой идентичности // Общественные науки и современность. – 1998. – №4. – С. 20
  2. Березко О.Л. Каталог Веб-особистостей. Комп’ютерні системи та мережі / О.Л. Березко // Вісник Національного університету «Львівська політехніка»,№ 630. –Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2008. – С. 12–16.
  3. Березко О.Л. WWW як соціальна мережа / О. Березко, А. Пелещишин // Комп’ютерні науки та інженерія: Мат-ли 2-ї Міжн. конф. молодих науковців CSE-2007. – Львів: Видавництво НУ «Львівська політехніка», 2007. – С.30–32.
  4. Городяненко В.Г. Соціологія: Навчальний посібник / В.Г. Городяненко. – К.: Видавничий центр «Академія», 2003. – 559 c.
  5. Громова Е. Конструирование бренда 5LP (Five Level Positioning) / Е. Громова, Е. Герасимова [електронний ресурс] / Журнал Top-Manager. – 27.08.2007– режим доступу: ww.marketing.cfin.ru/.
  6. Іванов Ю. Ф. Кримінологія: Навч. посібник / Ю.Ф. Іванов, О.М. Джужа. – К.: Вид. ПАЛИВОДА А. В., 2006. - 264 с.,
  7. Бедь В. В. Юридична психологія: Навч. посібник. – К.: МАУП, 2004. — 436 с.: іл. – Бібліогр.: с. 426–430.
  8. Кіндрацька Г.І. Стратегічний менеджмент: Навч. посібник. / Г.І. Кіндрацька. – К.: Знання, 2006. – 366 с.
  9. Коваль Т. М. Соціально-демографічні характеристики сучасного читача наукової бібліотеки // Наук. праці Нац. б-ки України імені В.І. Вернадського / Т.М. Коваль.  К., 2003. Вип. 11. С. 234247.
  10. Корнієнко M. В. Курс кримінології: Особлива частина: Підручник / M.В. Корнієнко, Б.В. Романюк, І.M. Мельник та ін.; За заг. ред. О.М. Джужи. – K.: Юрінком Інтер, 2001. – 480 с.
  11. Кузьмін О.Є. Теоретичні та прикладні засади менеджменту: Навч. посібник. – Львів: НУ «Львівська політехніка» (Інформаційно-видавничий центр «ІНТЕЛЕКТ +» Інституту післядипломної освіти) /О.Є. Кузьмін, О.Г. Мельник. – «Інтелект-Захід», 2002. – 228 с.
  12. Левада Ю.А. Координаты человека. К итогам изучения «человека советского» // Мониторинг общественного мнения: экономические и социальные перемены / Ю.А. Левада. – 2001. – № 1.– С.7–9.
  13. Макеев С.А. Социальные идентификации и идентичности / С.А. Макеев, С.Н. Оксамитная,Е.В. Швачко. – К.: Ин-т социологии НАН Украины. – 1996. – С. 26.
  14. Матвієнко В.Я. Соціальні технології / В.Я. Матвієнко. – К.: Українські пропілеї, 2001. – С. 446.
  15. Мягков А.Ю. Искренность респондентов в массовых опросах / А.Ю. Мягков. – Иваново, 2003. – 401 с.
  16. Осипова Н.П. Ораторське мистецтво: Навч. посібник / Н.П. Осипова, В.Д. Воднік, Г.П. Клімова та ін. За ред. професора Н.П. Осипової. – Х.: Одіссей, 2006. — 144с.
  17. Панкрухин А.П. Маркетинг: учеб. для вузов / Институт международного права и экономики им. А.С. Грибоедова (ИМПЭ) / А.П. Панкрухин. – М.: ИМП, 1999. – 398 с. 
  18. Пелещишин А.М.Формальні аспекти ідентифікації особистості у WWW. Комп’ютерні системи та мережі // Вісник Нац. ун-ту «Львівська політехніка» / А.М. Пелещишин, О.Л. Березко. – Львів: Видавництво Нац. ун-ту «Львівська політехніка». –2005. – №546.– С.126–131.
  19. Петюх В.М. Управління персоналом: Навч.-метод. посібник для самостійного вивчення дисципліни // Київ. нац. економ. ун-т / В.М. Петюх. – К.: КНЕУ, 2000. – 122 с.
  20. Примак Т. О. Паблік рилейшнз у бізнесі: Навч. посібник / Т.О. Примак. – К.: КНЕУ, 2006. – 176 с.
  21. Соціальна психологія особистості і спілкування /[електронний ресурс]// Конспект лекцій. – 20.11.2010 – режим доступу: http://www.readbookz.com/books/174.html.
  22. Теремко С. Соціологія / С. Теремко. – К.: Лібра, 2001.
  23. Термінологічний словник з управління персоналом органів внутрішніх справ України / Укл.: Н.П. Матюхіна; за заг. ред. проф. О.М. Бандурки. – Харків: Ун-т внутр. справ, 2000. – 120 с.
  24. Уилсон Р. Планирование стратегии Интернет-маркетинга / Р.Ф. Уилсон. – М.: Издательский дом Гребенникова, 2003. – 264 с.
  25.  Ядов В.А. Социальные и социально-психологические механизмы формирования социальной идентичности личности / В.А. Ядов // Мир России. – №3–4. – 1995. – С. 158 – 179.
  26.  HTML 4.01 Specification. W3C Recommendation 24 December 1999 / World Wide Web Consortium (W3C) [електронний ресурс] – режим доступу: http://www.w3.org/TR/html401/.
  27. Huang, K.-T. Quality information and knowledge / K.-T. Huang, Y.W. Lee, R.Y. Wang. – Upper Saddle River, NJ, USA: Prentice Hall PTR, 1998. – 209с.
  28. Markowitz F.E. Socio-demographic attotudes and violence / F.E.Markowitz, R.B. Felson // Criminology, February 1998. – Volume 36, Issue 1. – p. 117–138.
  29. Parker M.B. An evaluation of Information quality frameworks for the World Wide Web / M.B. Parker, V. Moleshe, R. De la Harpe, G.B. Wills // Proceedings of the 8th Annual Conference on WWW Applications, 6-8th September 2006. – Bloemfontein, Free State Province, South Africa: Cape Peninsula University of Technology. – С.1-11.
  30. User-Created-Content: Supporting a participative Information Society. Final report, commissioned by the EU [електронний ресурс] / [F. Le Borgne-Bachschmidt, S. Girieud, M. Leiba та ін.]; IDATE – TNO – IViR. – 2008. – 302с. – режим доступу: http://ec.europa.eu/information_society/eeurope/i2010/ docs/studies/ucc-final_report.pdf.
  31. Wikipedia: Social network // From Wikipedia, the free encyclopedia: [електронний ресурс]. – режим доступу: http://en.wikipedia.org/wiki/ Social_network. 31. Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0. W3C Recommendation [електронний ресурс] / The World Wide Web Consortium (W3C). – 11.12.2008. – режим доступу: http://www.w3.org/TR/WCAG20/.