Розроблення конкурентних маркетингових стратегій за індуктивною технологією системних інформаційно- аналітичних досліджень

2012;
: cc. 351 - 358
Authors: 

В. Осипенко

Інститут енергетики і автоматики Національного університету біоресурсів і природокористування України

Пропонується нова технологія розроблення конкурентних маркетингових стратегій на прикладі розвитку корпоративної мережі фірмової торгівлі охолодженими м’ясопродуктами, яка ґрунтується на індуктивних принципах системних інформаційно- аналітичних досліджень. Показана висока ефективність застосування такої технології як на стадіях проектування маркетингових стратегій, так і у реальному бізнесі.

The new technology of creating competitive marketing strategies on example of the development corporative firm-trade network of the chilled meat products is considered. It is based on the inductive principles of system information-analytical researches. The high efficiency of the proposed technology, both at the design of marketing strategies stage and at the stage of real business implementation is shown.

  1. Котлер Ф. Основы маркетинга. Краткий курс.–М.: Вильямс, 2007. – 656 с.
  2. Naresh K. Malhotra. Basic Marketing Research: A Decision-Making Approach. Third Edition / Naresh K. Malhotra. – Prentice Hall, Inc., Upper Saddle River, N.J.: Prentice Hall, Inc., 2009. – 645 p.
  3. Osypenko V.V. The Main Trends in Modern Inductive Information Technologies of System-Analytical Researches /V.V. Osypenko // Proceedings of 4-th International Workshop on Inductive Modeling (IWIM-2011), July 4– 10, Kyiv, 2011. – Pp. 63–71.
  4. Осипенко В.В. Синтез експертної матриці за метрикою Кемені в індуктивних технологіях інформаційно-аналітичних досліджень / В.В. Осипенко // Вісник НУБіП Серія «Енергетика і автоматика в АПК». Вип. № 166, ч.3, – НУБіП, 2011. – С. 265 – 274.
  5. Орлов А.И. Нечисловая статистика. – М.: МЗ–Пресс, 2004. – 513 с.