УДК 621.317

Алгоритм оцінювання індивідуальної метрологічної надійності засобів вимірювальної техніки

Розроблено алгоритм оцінювання індивідуальної метрологічної надійності засобів вимірювальної техніки, що дозволяє оперативно коригувати міжкалібрувальні інтервали.
***The algorithm of evaluation of individual metrology reliability of facilities of measuring technique is developed, that allows operatively to correct intergauge intervals. ***
Разработан алгоритм оценивания индивидуальной метрологической надежности средств измерительной техники, что позволяет оперативно корректировать межкалибровочные интервалы.

Основні завдання та ознаки метрологічного забезпечення якості продукції

Визначено основні завдання метрологічного забезпечення якості продукції та виділено ознаки метрологічної діяльності на підприємстві
***Certainly basic tasks of the metrology providing quality of products and the signs of metrology activity are selected on an enterprise  ***
Определенно основные задания метрологического обеспечения качества продукции и выделены признаки метрологической деятельности на предприятии

 

VTM-74. Титул, Редколегія, ЗМІСТ

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ
МІЖВІДОМЧИЙ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЗБІРНИК

ВИМІРЮВАЛЬНА ТЕХНІКА ТА МЕТРОЛОГІЯ

ВИПУСК 74
Відповідальний редактор- проф., д-р техн. наук Стадник Б.І.

ВИДАВНИЦТВО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА”.       ЛЬВІВ 2013

 

Метрологічна атестація засобу вимірювання моменту інерції електромоторів на основі міжнародних стандартів з оцінювання точності вимірювань

Запропоновано спосіб оцінювання точності вимірювань та міжповірочного інтервалу засобу вимірювання на основі міжнародних стадартів щодо представлення характеристик точності. Цей спосіб апробовано під час метрологічної атестації засобу вимірювання моменту інерції електромоторів.

Проектування нейроконтролерів для керування нелінійними об’єктами другого порядку

Обговорено ряд способів синтезування нейронних контролерів, що використовуються для керування нелінійними динамічними об’єктами. Обговорюються проблеми формування навчальних послідовностей, ефективність моделей, а саме: тривалість навчання, швидкодія, порівняння точності відтворення потрібних вихідних сигналів.