Алгоритм дій для участі в огляді-конкурсі та конференції

АЛГОРИТМ ДІЙ ДЛЯ УЧАСТІ В ОГЛЯДІ-КОНКУРСІ ТА КОНФЕРЕНЦІЇ:

  1. Ознайомитися з інформацією на офіційному сайті заходу.
    У межах Огляду-конкурсу відбуватимуться такі заходи:
    • КОНКУРС ДИПЛОМНИХ РОБІТ
    • КОНКУРС НАУКОВОЇ ТА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
    • КОНФЕРЕНЦІЯ
  2. Заповнити реєстраційну форму для участі в конкурсі / конференції:
    • реєстраційна форма на КОНКУРС за покликанням: – до 20 вересня 2025 р.
    • реєстраційна форма на КОНФЕРЕНЦІЮ за покликанням: – до 25 вересня 2025 р.
  3. Для участі в конкурсі підготувати супровідні документи (див. ДОДАТКИ на сайті конкурсу), а саме:
    • лист-згода на участь у конкурсі (див. ДОДАТОК 2);
    • супровідний лист із переліком робіт, що подаються на конкурс (див. ДОДАТОК 3, 4, 5);
    • супровідний лист із інформацією про членів делегації (див. ДОДАТОК 8).
  4. Підготувати зразки робіт (дипломні роботи відповідно до встановлених шаблонів – див. ШАБЛОНИ на сайті – та наукової або навчально-методичної літератури) і подати їх у таких форматах:

ДИПЛОМНІ РОБОТИ:

  • Електронні копії (обсяг файлу не більше 200 МБ), надіслати на електронну адресу: lviv.archdyplom.2025@lpnu.ua;
    Термін подання: до 20 вересня 2025 р. (включно).
  • Друковані примірники надіслати поштовим відправленням (Нова пошта або Укрпошта) на вказані організаторами адреси
    Термін відправлення: до 29 вересня 2025 р. (включно).

НАУКОВА та НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНА ЛІТЕРАТУРА:

  • Друковані примірники оригінальних авторських надіслати поштовим відправленням (Нова пошта або Укрпошта) на вказані організаторами адреси.
    Термін відправлення: до 29 вересня 2025 р. (включно).
  1. Забезпечити бронювання проживання на період проведення заходів.
  2. Якщо потрібне офіційне запрошення – надіслати заявку із інформацією про склад делегації (див. ШАБЛЛОН 7) на e-mail: lviv.archdyplom.2025@lpnu.ua
  3. Слідкувати за оновленнями програми заходу, яка буде опублікована на офіційному сайті до 5 жовтня 2025 р.
  4. Для питань звертатися до організаційного комітету: lviv.archdyplom.2025@lpnu.ua

Просимо заздалегідь (не пізніше як 29 вересня 2025 р.) надати інформацію про склад делегацій та необхідність оформлення офіційного запрошення для участі в Огляді-конкурсі (звертайтеся на e-mail: lviv.archdyplom.2025@lpnu.ua ).

Робота секцій (реферантур) відбуватиметься в онлайн-форматі у період з 30 вересня по 2 жовтня 2025 р.

 

ПОДАННЯ ДИПЛОМНИХ ПРОЄКТІВ ТА НАУКОВОЇ ТА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Посилання на реєстраційну форму КОНКУРСУ, а також бланки супровідних документів (див. ДОДАТКИ) для участі в заходах додаються.

Для участі в конкурсі просимо дотримуватися встановлених квот (див. ДОДАТОК 1) на кількість поданих робіт:

  • для бакалаврів – 1 проєкт на 15 студентів; 
  • для магістрів – 1 проєкт на 5 студентів.

Будемо вдячні за розуміння та дотримання цих умов.

Конкурсні роботи в друкованому вигляді слід надіслати на ім’я: Ярослав ДІДУЛА (моб. номер тільки для оформлення посилки: 0936659540) на одну з адрес:

Нова пошта: відділення № 50344 (79013, м. Львів, вул. Степана Бандери, 43);
Укрпошта: відділення 79013 (79013, м. Львів, вул. Степана Бандери, 24);
Доставка – за рахунок відправника.

 

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ФАЙЛУ ТА ПРАВИЛА ПОДАННЯ МАТЕРІАЛІВ НА КОНКУРС:

Формат файлу: JPEG
Роздільна здатність: 300 dpi
Назва файлу: Тип заходу: EXHIBIT / Спеціальність (напрям): Architecture / Design / ArtRestoration / ЗВО – скорочена офіційна назва закладу (приклад: EXHIBIT_Architecture_NULP).

Адреса для надсилання матеріалів: Lviv_archdyplom2025@lpnu.ua

 

ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ ГРАФІЧНОЇ ЧАСТИНИ (див. ШАБЛОНИ)

ОКР Бакалавр

ОКР Магістр*

розмір аркуша:
80 × 120 см (горизонтальна орієнтація)

розмір аркуша:
ширина фіксована: 130 см (горизонтальна орієнтація);
висота змінна відповідно до структури роботи, але не більше 80 см;

  • До дипломних робіт ОКР Магістр обов’язково додається пояснювальна записка

 

ПОДАННЯ КОНФРЕНЦІЙНИХ МАТЕІРАЛІВ

Посилання на реєстраційну форму КОНФЕРЕНЦІЇ, а також супровідні матеріали додаються (див. Important documents → шаблон для оформлення конференційних матеріалів ( Template (*docx) ), бланк листа-згоди ( Лист-згода на публікацію матеріалів(.pdf) та наказ ( Наказ про проведення конференції (.pdf)

 

ПРОГРАМА ЗАХОДУ

буде оприлюднена на офіційному сайті до 5 жовтня 2025 року.