Моделювання системи надання туристичних послуг споживачеві на основі спінових моделей Ізінга

2010;
: pp. 258 - 262
Authors: 

Я. Виклюк, Н. Іванущак1

Національний університет «Львівська політехніка», кафедра інформаційних систем і мереж,
1Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича, кафедра комп’ютерних систем і мереж

Розроблено модель семантичної мережі, побудовану на основі спінових систем Ізінга, яка дає змогу здійснити оптимальний за вартістю вибір послуг туристичного бізнесу.

There is a model of semantic network which based on the spin Ising systems, which allows for the optimal value range services of tourist business.

  1. Ising E. Beitrag zur Theorie des Ferromagnetismus. Zeitschr. f. Physik 31, 253–258, 1925.
  2. Тоффоли Т., Марголус Н. Машины клеточных автоматов. — М.: Мир, 1991. — 180.
  3. Згуровский М.З., Померанцева Т. Н. Методы принятия решений в социальных системах на основе спиновых моделей Изинга // Проблемы управления и информатики. — 1995. — № 1. — С. 89–97.
  4. Рыжова А. В. Анализ поляризации мнений в социальной группе на основе обобщенной модели Изинга // Материалы III Всероссийского социологического конгресса. — М.: Институт социологии РАН, Российское общество социологов, 2008 (ISBN 978-6-89697-157-3).