Технічні рішення реконструкції моста із збірними залізобетонними попередньо напруженими прольотними будовами

Authors: 

Кваша В. Г., Салійчук Л. В., Котенко В. Т.* / Kvasha V. G., Saliychuk L. V., Kotenko V. T.

Національний університет “Львівська політехніка”,
кафедра будівельної механіки,
* ДерждорНДІ, м. Полтава

The existing bridge designs and variations of design decisions reconstruction of the bridge expansion monolithic or precast-monolithic concrete slab and enhancement bill beams change their static circuit with a split on a continuous are described.
The existing span structure reinforced concrete, ribbed beam cross-cutting scheme
10 × 16,8 m clearance Г-7 + 2 × 0,9 m was built in 1960–64 years as a pilot facility construction of prestressed beams by Ukrdortrans NDI (now DerzhdorNDI).
Reconstruction span structure included its extension to clearance Г -10 + 2 × 1,0 m
(Г -9 + 2 × 1,0 m) and reinforcement bars on the perception of the normative temporal loads A15 and HK-100. Consider two options for expanding dimensions span structure monolithic concrete slab while strengthening beams, arranging on both sides external contour edges and changing from static circuit on a continuous split.
The second option involved the extension span structure prefabricated monolithic slab with extreme replacing most existing damaged beams with new sided console racks and simultaneous change of the static scheme of girders substituted on a continuous split.

1. Инструкция по уширению автодорожных мостов и путепроводов ВСН 51-88. – М.: Транспорт, 1990. –128 с.
2.Кваша В. Г. Обстеження та випробування автодорожніх мостів / В. Г. Кваша. – Львів: Нац. ун-т “Львівська політехніка”, 2002.–103 с.
3. Кваша В. Г. Ефективні сис- теми розширення і підсилення залізобетонних балкових прольотних будов автодорожніх мостів / В. Г. Кваша // Автореф. дис…. д-ра техн. наук. – К.: КНУБА, 2002. –33 с.
4. Кваша В. Г. Досвід ремонту та реконструкції мостів України / В. Г. Кваша // Вісник “Теорія і практика будівництва” – Львів: Нац. ун-т “Львівська політехніка”, 2006. – № 562. – С. 38–49.
5. Кваша В. Г. Застосування монолітної залізобетонної накладної плити для розширення балкових автодорожніх мостів / В. Г. Кваша // Промислове будівництво та інженерні споруди. – К.: УкрНДІпроектстальконструкція, 2008. –№ 4. – С.24–31.
6. Кваша В. Г. Розширення струнобетонної прольотної будови монолітною залізобетонною накладною плитою з підсиленням балок і аварійних опор / В. Г. Кваша, Л. В. Салійчук. // Зб. Автомобільні дороги і дорожнє будівництво. – К.: НТУ, 2006. – Вип. 73. – С. 116–120.
7. Кваша В. Г. Реконструкція автодорожнього моста з прольотними будовами за ТП вип. 56. / В. Г. Кваша, Л. В. Салійчук, В. В. Мельниченко, З. Т. Лапініна // Зб. Автомобільні дороги і дорожнє будівництво. – К. :НТУ, 2004. – Вип. 69. – С. 74–81.
8. Кваша В. Г. Розширення прольотної будови автодорожнього моста з її підсиленням зміною статичної схеми без влаштування деформаційних швів / В. Г. Кваша, Л. В. Салійчук, В. С. Рачкевич // Зб. Дороги і мости. – К.: ДерждорНДІ, 2008. – Вип. 9. – С. 106–111.
9. Кваша В. Г. Реконструкція міського шляхопроводу з розширенням прольотної будови збірно-монолітною накладною плитою / В. Г. Кваша, Т. П. Ковальчик, А. Я. Мурин, В. М. Полець, Л. В. Салійчук // Вісник “Теорія і практика будівництва”. – Львів: Нац. ун-т “Львівська політехніка”, 2010. – № 662. – С. 208–216.
10. Салійчук Л. В. Застосування клеєстержневих анкерів при реконструкції мостів / Л. В. Салійчук, В. Г. Кваша // Зб. Дороги і мости. –К.: ДерждорНДІ, 2008. – Вип. 9. – С. 220–227.
11. Предварительно напряженные пролетные строения пролетом 10–30 м / Научно-технический отчет по теме № 06–61 за 1961 год. – К.: УкрдортрансНИИ, 1961. – 384 с.
12. Шестериков В. И. Экономическая эффективность уширения мостов на автомобильных дорогах / В. И. Шестериков, Э. В. Дингес // Обзорная информация. – М.: ЦБНТИ, 1983. – Вып. I. –64 с.