цифрові платформи

Підприємницькі стратегії в харчовій індустрії: вплив на споживачів, можливості цифрових платформ та подолання регуляторних викликів

Досліджено сучасні підприємницькі стратегії у харчовій промисловості з урахуванням впливу цифрових технологій, соціальних мереж та інноваційних інструментів маркетингу на поведінку споживачів і розвиток бізнесу. Проаналізовано роль персоналізованих маркетингових кампаній, даних аналітики та практик позиціонування бренду у формуванні споживчої мотивації, прийнятті рішень і сегментації ринку.

Platforms’ Social Impact in Times of Disruptions: Cases of Uber and Airbnb During the War in Ukraine

Businesses, particularly those operating in Ukraine and Russia directly, have faced significant disruption with the beginning of a full-scale invasion in Ukraine. Some have utilized this crisis as an opportunity to adapt, innovate, and prioritize helping over profitability. Such actions, while bold and cost-intensive, demonstrate a shift toward social responsibility in times of crises. This study explores how platforms can simultaneously support societal well-being and achieve long-term benefits for themselves when faced with high-magnitude crises. 

Соціальнокомунікаційні підходи до «new games journalism» у кіберспортивній реальності

Досліджено соціальнокомунікаційні аспекти застосування New Games Journalism (NGJ) у кіберспортивній реальності, зокрема в українському медіапросторі. Особливу увагу приділено аналізу інформаційних потреб аудиторії, що ґрунтується на результатах опитування користувачів української кіберспортивної платформи Players. Виявлено, що ключовими факторами, які впливають на популярність кіберспортивних медіа, є оперативність подання контенту, рівень аналітики, а також безпосередня присутність журналістів на турнірах.