цифрові сервіси

Кваліологічні аспекти електронної книги: якість контенту та сервісів у цифровому середовищі

У статті досліджено кваліологічні аспекти електронної книги як сучасного інформаційно­комунікаційного та культурного феномену. Обґрунтовано, що якість е­-книги формується на перетині змістових, технологічних і користувацьких чин­ ників, які забезпечують цілісність комунікації між автором, видавцем і читачем. Проаналізовано критерії оцінювання контенту: достовірність, структурну логі­ку, актуальність, естетику оформлення та відповідність очікуванням цільової аудиторії.

ОЦІНЮВАННЯ ПРОГРЕСУ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ У ЛЬВІВСЬКОМУ РЕГІОНІ: РЕЗУЛЬТАТИ ТА ВИКЛИКИ

У статті представлено комплексний аналіз динаміки цифрової трансформації Львівської області за період 2022–2024 рр. на основі даних Індексу цифрової трансформації регіонів України. Визначено сильні сторони та проблемні аспекти реалізації процесів у контексті порівняльного аналізу із загальнонаціональним значенням та у розрізі субіндексів. На основі проведеного аналізу запропоновано стратегічні напрямки подальшого розвитку цифрової екосистеми регіону та обґрунтовано рекомендації щодо вдосконалення регіональної політики у сфері цифрової трансформації.