e-services

Правові засади електронної комерції в соціальних мережах

У статті проведено дослідження теоретичних аспектів поняття «електронна комерція». Зауважено, щонормативно-правова база України в сфері е-комерції перебуває в стані стрімкого розвитку. Підписавши Угоду про Асоціацію, Україна взяла на себе чималі зобов’язання, зокрема забезпечувати поступову адаптацію законодавства України до законодавства Європейського Союзу, відповідно до напрямів, визначених Угодою сторін, відтак, одним з яких якраз і є електронна комерція.

Young consumers` behaviours from selected european countries on market of e-services

Changes which occur in the process of providing services, related to the development of Internet channel of distribution influence the functioning of market of e-services, including consumption of services. Using services on the Internet may be considered innovative (compared to using traditional services) and necessary in the era of post-industrial society. Currently, many consumers use e-services, young consumers in particular.