hotel

ФОРМУВАННЯ АРХІТЕКТУРНО-ПЛАНУВАЛЬНИХ ВИРІШЕНЬ ГОТЕЛІВ МАРОККО

У статті проаналізовано принципи розміщення будівлі готелю на території ділянки, основних і допоміжних блоків; визначення основних функціональних зон, репрезентативної зони, зон автостоянок, спортивних зон, відпочинку і рекреацій; вирішення пішохідно-транспортних комунікацій на території ділянки: в’їзду – виїзду спеціального транспорту, автостоянки наземного і підземного паркінгу, схем пішохідних комунікацій; озеленення зовнішніх і внутрішніх просторів: спеціальних насаджень, газонів, квітників, альпінаріїв, влаштування шумозахисних і зон візуального споглядання.

ЦІННІСТЬ КЛІЄНТА ПРИ ФОРМУВАННІ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ КОМУНІКАЦІЙ НА РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ

Розглянуто комплекс просування готельного продукту, охарактеризовано розподіл контактної аудиторії при маркетингу взаємовідносин, зазначено стадії, моделі поведінкових реакцій покупців та формування комунікаційних цілей.