комп’ютерна гра

Симуляція встановлення мінного поля у відеоігровому рушієві

У світі сучасних цифрових ігор, особливо в рамках тактичних військових стратегій та реалістичних морських бойових середовищ, зростає попит на точне моделювання та захопливий досвід. Проектування та моделювання морських бойових дій повинні інтегрувати складніші системи, та включно вплив ефективності підводних мінних полів. Метою цього дослідження є розробка алгоритму та моделі, яка точно прогнозує тактичний та оперативний вплив морських мінних полів на судна в різних ігрових сценаріях.

Симуляція ракетного удару у відеоігровому рушієві

У сфері сучасних комп’ютерних ігор (особливо в жанрі бойових стратегій, реалістичних стрільців від першої особи та інших військових ігор) складність віртуальних морських бойових механізмів і стратегій значно зростає. Збільшується попит на летальніші симуляції, щоб забезпечити максимально реалістичний досвід і більш складний ігровий процес для всіх гравців. Метою цього дослідження є створення моделі та інструменту, які можуть точно передбачити вплив протикорабельних ракет на кораблі, які беруть участь у різних ігрових сценаріях.