oscillations

До визначення стійкості руху шарнірно-зʼєднаного автобуса із самоустановлювальною віссю причепа

Останнім часом шарнірно-зʼєднані автобуси (ШЗА), місткість яких 150–200 осіб, все ширше застосовують у пасажирських перевезеннях. Габаритна довжина таких автобусів обмежена на рівні 18,5 м, що пояснюється необхідністю дотримання нормативних вимог щодо маневреності. В Україні Правилами дорожнього руху дозволена загальна довжина автопоїзда на рівні 22 м. За такої довжини пасажиромісткість ШЗА істотно збільшується, проте відкритими залишаються питання маневреності та стійкості руху таких автобусів.

MODELING OF VELOCITY AND STRESS ON A FLAT SURFACE SUBJECTED TO AIRFLOW IN INTERACTION WITH OSCILLATION ENERGY

Understanding the mechanics of a turbulent boundary layer is important, since in most practical problems it is the turbulent boundary layer that is primarily responsible for the surface shear force or surface resistance. The velocity distribution in a turbulent boundary layer on a flat plate is considered parallel to the flow. It is important to know the correlations between the boundary layer thickness and shear stress. Therefore, the problem of controlling the flow in a boundary layer on a flat plate is one of the important problems of boundary layer mechanics.

ДОСЛІДЖЕННЯ ВІБРАЦІЙНИХ КОЛИВАНЬ MEMS-РЕЗОНАТОРІВ ПРИ ЇХ ЕКСПЛУАТАЦІЇ

Побудовано математичну модель дослідження амплітудо-частотних характеристик балки резонатора. Для побудови використано методи нелінійної механіки. В отриманій математичній моделі враховано вплив зміни пружних характеристик матеріалу балки резонатора на її амплітуду та частоту коливань. Для визначення внутрішніх процесів, що відбуваються в матеріалі балки використано закони Фойгта та Болотіна.

Вплив ступеня завантаженості та розміщення вантажу на керованість вантажних транспортних засобів

Для колісних транспортних засобів з нелінійною силовою характеристикою пружинних амортизаторів та демпферних пристроїв розроблено методику оцінки впливу ступеня завантаженості, кінематичних параметрів руху на їх керованість вздовж криволінійних ділянок шляху. В основу досліджень покладено рівняння кінетостатики системи підресорена-непідресорена частини та диференціальні рівняння відносного руху підресореної частини транспортних засобів. Щодо останніх, то вони враховують як завантаженість транспортного засобу, так і нелінійно-пружні характеристики амортизаторів.

Derivation of analytical dependencies for determining stiffness parameters of vibration isolators of vibratory machine

Problem statement. While designing vibration isolators, the essential attention should be paid to the safety factors such as the levels of vibration and noise, as well as to the material and the structure of isolators. In major vibratory technological equipment, there are used full-metal vibration isolators, which can be designed in the form of coil (cylindrical, conical, helico-spiral) or flat (leaf-type, disc-type) springs.

Вплив розташування в кузові автомобіля об’єкта транспортування на його вібронавантаженість

Запропоновано динамічну модель для дослідження впливу розташування об’єкта транспортування в кузові автомобіля на його вібронавантаженість при русі по одинарних перешкодах, дорозі з випадковим мікропрофілем та бездоріжжю. Наведені диференціальні рівняння та спосіб їх інтегрування у середовищі MATLAB Simulink. Отримані значення частот та амплітуд вертикальних коливань, віброприскорень об’єкта транспортування при різному розташуванні у кузові транспортного засобу.

The influence of the vehicle’s suspension malfunction on its operational efficiency

The main malfunctions that arise when operating a vehicle in Ukraine are the failure of the suspension elements and vehicle tires due to the poor condition of the most roads [11]. The car suspension elements soften the dynamic loads and smooth out the oscillations from the unevenness on the road while riding and provide a good stability and smoothness of the car ride.

Виявлення шляхів подальшого вдосконалення високоефективних міжрезонансних коливальних систем

В статті обґрунтовується можливість подальшого вдосконалення високоефективних міжрезонансних коливальних систем. Для цього пропонується застосувати дискретно-континуальну коливальну систему, в якій третя надлегка маса використовується як тіло з розподіленими параметрами (надлегка гнучка маса).

Substantiation of Parameters and Analysis of Operational Characteristics of Oscillating Systems of Vibratory Finishing Machines

The calculation diagrams of oscillating systems and operation features of vibratory finishing machines are considered. The mathematical models of three-mass and four-mass oscillating systems are presented. The amplitude values of the oscillating masses displacements are derived. The functions of inertial and stiffness parameters optimization are formed. The optimization problems are solved with a help of MathCAD software.

Optimization of Structure of Sorting Vibratory Separators

The problem of substantiation of operational efficiency of vibratory separators designed on the basis of vibratory hopper feeders with electromagnetic vibrations exciters and with conic working bowls is considered in the article. The complex of factors influencing the accuracy and productiveness of separation of coins and disk-shaped products on two or more fractions is overviewed. New models of structures for the effective solution of separation problems are proposed.