road safety

Вплив пішохідних потоків на затримки транспорту перед саморегульованими перехрестями

У роботі розглянуто саморегульоване перехрестя, розташоване у житловому районі м. Львова. На локації розміщено багато точок притягання, тому інтенсивності транспортних та пішохідних потоків високі. На усіх підходах до перехрестя наявні нерегульовані пішохідні переходи, з яких на трьох відсутні острівці безпеки. Проведено натурні дослідження зі збиранням первинних показників транспортних та пішохідних потоків у пікові та міжпікові періоди.

Закономірності зміни смуги руху водієм при взаємодії з автомобілем перешкодою

Представлено результати експериментальних досліджень поводження водіїв під час взаємодії з об’єктами-перешкодами, які зумовлені припаркованими транспортними засобами. На сьогодні паркування автомобілів на двосмугових вулицях є значною проблемою для водіїв під час руху та створює перешкоди. Водіям потрібно вчасно помітити припаркований автомобіль та виконати маневр зміни смуги руху. Все це впливає на траєкторії руху транспортних засобів та функціональний стан водія.

Про адміністративні покарання та їх вплив на безпеку дорожнього руху в Україні

У статті розглянуто питання адміністративної відповідальності за порушення,
вчинені водіями транспортних засобів і зафіксовані сучасними технічними засобами
реєстрації.
Проведений аналіз дає можливість запропонувати авторське бачення щодо ефек-
тивності застосування адміністративних покарань за порушення Правил дорожнього руху
в Україні, а також їх систематизацію на об’єкти протиправного посягання

Problems of legal regulation of the activities of the national police in the field of road safety

In the article the theoretical and practical aspects of legal regulation of Ukraine National Police units in the field of road safety. Analyzed administrative legal National Police under departmental regulations in the field of road safety issues and defined the ways of improving the regulatory framework.