туристичний сектор

Роль технології нейромаркетингу у зміцненні довіри та туристичного сектору України

Головною метою дослідження є оцінка потенціалу нейромаркетингових інструментів у відновленні галузі шляхом сприяння довірі споживачів та вирішення проблем, пов’язаних з безпекою. Ключові завдання включають вивчення впливу сенсорних стимулів, таких як зорові, слухові, тактильні, смакові та нюхові елементи, на поведінку туристів, оцінку ефективності нейромаркетингових методів та адаптацію успішних європейських практик до повоєнного контексту України.

In order to study the theoretical foundations and applied problems of predicting man-made damage to the national economy and methods of management at the state level in paper there is summarizes the theoretical foundations of the application of fuzzy sets

Tourism is an essential sector of every country in contemporary conditions of management. This is because tourism is one of the most dynamic and profitable sectors of the world economy, which helps to increase and spread economic, social and culture relations.