Історія конференції

Історія проведення Міжнародної науково-практичної конференцій «Маркетинг та логістика в системі менеджменту» бере початок з 1996 р. Кафедра організовує конференцію що два роки. Число учасників в яких виросло із 120 до 300 осіб. За результатами роботи конференцій публікуються матеріали (тези конференції).

З року в рік розширюється географія учасників конференції, що розвиває співпрацю кафедри з університетами та академіями, підприємствами та організаціями України і Європи, допомагає нарощувати науково-практичний досвід налагодження взаємовигідних партнерських стосунків з ринковими структурами та науковими організаціями.

Динамічний розвиток науки і практичної діяльності у різноманітних галузях економіки України зумовив структуризацію наукової діяльності кафедри за такими блоками: економіка енергетики; економіка хімічної та нафтопереробної галузей; маркетинг; логістика, які відображені в таких наукових напрямках діяльності кафедри: проблеми переходу базових галузей народного господарства України на ринкові відносини; економічні проблеми ресурсо- та енергозбереження; маркетинг і логістика в системі інноваційних концепцій менеджменту, маркетингове та логістичне забезпечення зростання ринкової вартості підприємства; стратегія ланцюга поставок у розвитку підприємств.