Наведено систему автоматизованого розпізнавання рухів, яка дає можливість створення анімацій в режимі реального часу з використанням світлочутливих КМОН-матриць та кольорових відеокамер.
1. Hubert Nguyen GPU Gems 3, 2007. 2. Edwards, Cliff (2009-06-01). «Microsoft Moves onto Nintendo's Motion Turf». BusinessWeek. McGraw-Hill. с. 1–2. 3. Nutt, Christian (2008-01-17). «Q&A: 3DV's Barel On The Future Of Camera-Based Game Control». Gamasutra. Think Services. 4. Totilo, Stephen (2009-06-01). «Why Xbox 360 New Controller Is Called 'Natal'». Kotaku. Gawker Media. 5. Jason Sanders, Edward Kandrot CUDA BY EXAMPLE: AN INTRODUCTION TO GENERAL-PURPOSE GPU PROGRAMMING, 2010. 6. Wilson, Mark; Buchanan, Matt (2009-06-03). «Testing Project Natal: We Touched the Intangible». Gizmodo. Gawker Media. 7. Wingfield, Nick (2009-05-13), «Microsoft Swings at Wii With Videocam», The Wall Street Journal (Dow Jones & Company): B1, ISSN 0099-9660, OCLC 4299067, процитовано 2009-06-02. 8. «E3 2009: Microsoft Press Conference Live Blog». IGN. 2009-06-01. 9. «E3: Microsoft Xbox throws down gauntlet with "Natal" controller». The Seattle Times. 10. «„Project Natal“ 101». Microsoft. 2009-06-01. Archived from the original on 2009-06-01. 11. «"Project Natal" 101». Microsoft. 2009-06-01.
12.http://http.developer.nvidia.com/GPUGems3/gpugems3_ch26.html
13. http://cvrc.ece.utexas.edu/ Publications/HAU3D11_Xia.pdf. 14. http://blog.seattlepi.com/digitaljoystick/archives/169993.asp.