Здійснено аналіз проблеми самоосвітньої діяльності майбутніх організаторів діловодства у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації, розкрито сутність поняття «самоосвітня діяльність»
***The analysis of problem of self-educational activity of future organizers of office work is carried out in higher educational establishments of І-ІІ of levels of accreditation, essence of concept «self-educational activity» is exposed***
Осуществлен анализ проблемы самообразовательной деятельности будущих организаторов делопроизводства в высших учебных заведениях І-ІІ уровней аккредитации, раскрыта сущность понятия «самообразовательная деятельность»
1. Академічний тлумачний словник (1970—1980). - Електрон. текст. данні. - Б.м., сор. 2011. - Режим доступу: http://sum.in.ua
2. Акманова С.В. Развитие навыков самообучения у студентов университета: дис. … канд. пед. наук: 13.00.08 / С. В. Акманова. – Магнитогорск, 2004. – 197 с.
3. Буряк В.К. Формування у школярів потреби в самоосвіті / В.К.Буряк // Рідна школа. – 2000. – № 9. – С.55–57.
4. Бухлова Н.В. Формування здатності особистості до самонавчання / Н.В. Бухлова // Педагогічна скарбниця Донеччини. – Донецьк: ТОВ «Каштан», 2002, № 1. – С. 47–48.
5. Василенко О. В. Організація самостійної роботи студента заочної форми навчання вищих навчальних закладів юридичного профілю : дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Василенко. – КНУВС. – К., 2008. – 257 с.
6. Гончаренко С. Український педагогічний словник / С. Гончаренко. – Київ: Либідь, 1997. – 376 с.
7. Дистерверг А. Руководство к образованию неметких учителей / А. Дистерверг // Избранные педагогические сочинения. – М.: Учпедгиз, 1956. – 374.
8. Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; головний ред.. В.Г. Кремень. – К.: Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.
9. Караванський C. Практичний словник синонімів української мови / С. Караванський. – К.: Українсько-канадське спільне підприємство «Кобза», 1993. – 469 с.
10. Леонтьев А.H. Деятельность. Сознание. Личность. – М.: Политиздат, 1975. – 304 с.
11. Медведовська Т. Самоосвіта студентів вищих навчальних закладів в Україні та її роль у процесі професійної підготовки фахівців в умовах Болонського процессу / Т. Медведовська. – Слов'янськ: Вища школа, 2010. – Вып. 5. – С. 114–118.
12. Національна доктрина розвитку освіти у ХХІ ст. – К.: Шк. світ, 2001. – 21 с.
13. Педагогічна скарбниця Донеччини. – Донецьк: ТОВ «Каштан», 2002, № 1(15). – 77 с.
14. Психологічний словник. / За ред. В.І. Войтка. – К.: Вища школа, 1982. – 216 с.
15. Сухомлинський В.А. О воспитании. / Сост. и авт. вступ. очерков С. Соловейчик – М.: Политиздат, 1979. – С. 189–190.
16. Татаринцева С. В. Методическая компетенция учителя и её формирование в процессе самостоятельной работы студентов: дис. … канд. пед. наук: 13.00.08 / С.В. Татаринцева. – Тольятти, 2003. – 319 с.
17. Філософський енциклопедичний словник: Нац. Академія наук України, Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди. – К.: Абрис, 2002. – 742 с.
18. Чепа М.-Л.А. Психологічна експертиза освіти / Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України "Проблеми загальної та педагогічної психології". Том ХІІ, ч. 5. - К., 2010. - С. 337-341.