Адаптація вищого навчального закладу в умовах впровадження системи управління якістю у відповідності стандарту дсту iso серії 9001:2009 (на прикладі української інженерно-педагогічної академії)

Authors: 

Вікторія Бруєва

Українська інженерно-педагогічна академія, м. Харків

У статті розглянута актуальність удосконалення системи менеджменту якості в вищих навчальних закладах відповідно до стандарту серії ISO 9001:2009. Проведено аналіз проблем стримуючих розробку і впровадження системи менеджменту якості в сучасних вищих навчальних закладах. Проаналізовано переваги системи менеджменту якості у відповідності до стандарту серії ISO 9001:2009. Запропоновано реформування організаційно-управлінської структури закладу освіти шляхом створення відділу менеджменту якості
***In the article examined the improvement of the management system of the educational organization process ISO 9001:2009. The analysis of problems is conducted retentive development and introduction of the system of management of quality in modern higher educational establishments. Advantages of the system of management of quality are analysed in accordance with the standard of series of ISO 9001:2009. It is suggested to reform the organizationally-administrative structure of educational establishment by creation of department of management of quality***
В статье рассмотрена актуальность усовершенствования системы менеджмента качества в высших учебных заведениях в соответствии со стандартом серии ISO 9001:2009. Проведен анализ проблем сдерживающих разработку и внедрение системы менеджмента качества в современных высших учебных заведениях. Проанализированы преимущества системы менеджмента качества в соответствии со стандартом серии ISO 9001  2009. Предложено реформировать организационно–управленческую структуру образовательного учреждения путем создания отдела менеджмента качества

[1] Анодина О.Л. Документообіг в організації / О.Л. Анодина – К.:Омега. – Л, 2006. – 172 с.
[2] Асєєв Г.Г. Методологія підходів до автоматизації документообігу: системи / Г.Г. Асєєв // Вісник Книжкової палати. – 2004. – № 11. – С. 17 – 19.
[3] Асєєв Г.Г. Методологія підходів до автоматизації документообігу: системи / Г.Г. Асєєв // Вісник Книжкової палати. – 2004. – № 6 – С. 26– 29.
[4] Асєєв Г.Г. Управління сучасним документообігом: теорія, структура, методи / Г.Г. Асєєв // Вісник –Книжкової палати. – 2004. № 4. – С.17– 19.
[5] Асєєв Г.Г. Електроний документообіг / Г.Г. Асєєв. – Підручник. – . К.: Кондор. – 2007. – 500 с.
[6] Баласян В.Е. От традиционного делопроизводства к электронному документообороту / В.Э. Баласян // Справочник секретаря и офис-менеджера. – 2003. – № 4. – С.14 – 18.
[7] Березина Н.Н. Современное делопроизводство / Н.Н. Березина, Е. Воронцова, Л. Лысенко. – СПб.: Питер, 2004. – 256 с.
[8] Беспянська Г.В. Організація роботи з документами: навчальний посібник для дистанційного навчання / Г.В. Беспянська – Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна». – К.: Ун-т «Україна», 2006 – С. 40 – 59.
[9] Бобылева М.П. Эффективный документооборот: от традиционного к электронному / М.П. Бобылева. – М.: МЭИ, 2004. – 172 с.
[10] Быкова Т.А. Основные правила организации документооборота предприятия / Т.А. Быкова – Делопроизводство и документооборот на предприятии. – 2003. – № 9. – С. 6 – 14.
[11] Віткін Л.М. Місце України у світовій та європейській якості. / Л.М. Віткін. // Стандартизація, сертифікація, якість – 2002 – № 3 (18). – С.43 – 49.
[12] Гайдукова Л.М. Проблемы традиционных технологий документационного обеспечения / Л.М. Гайдукова // Секретарское дело. – 2006. – № 10 – С.17 – 22.
[13] Гарр П. Что требует бізнес и что дает вуз. / П. Гарр, З. Кеменейд. // Стандарты и качество. – 2001. – № 10. – С. 74 – 77.
[14] Комова М.В. Діловодство: навчальний посібник / М.В. Комова. – Національний університет «Львівська політехніка».  – Львів. – Тріада плюс.  – 2006. – 22 с.
[15] Красавин А.С. Секретарь и документооборот / А.С. Красавин // Справочник секретаря и офис - менеджера. – 2003. – № 4. – С. 8 – 13.
[16] Кузнецова Т.В. Секретарь и документооборот. / Т.В. Кузнецова // Секретарское дело. – 2003. – № 1. – С. 15.