Програмний комітет

Почесні голови комітету:

Шаховська Н.Б. – ректор Національного університету "Львівська політехніка", д.т.н., професор

Гончар М.Ф. – директор Інституту економіки і менеджменту Національного університету "Львівська політехніка", д.е.н., професор

 

Співголови комітету:

Глинський Н.Ю. – завідувач кафедри маркетингу і логістики Національного університету "Львівська політехніка", д.е.н., доцент

Дейнега І.О. – професор кафедри маркетингу і логістики Національного університету «Львівська політехніка» д.е.н., професор

 

Члени комітету:

Александравічюте Б. – директор OCCRESCO, університет Миколи Ромеріса, (м. Вільнюс, Литва), професор, доктор габ. (за згодою)

Бальцежак А. – професор кафедри економіки Університету Миколая Коперника (м. Торунь, Польща), Ph.D. (за згодою)

Бочко О.Ю. – професор кафедри маркетингу і логістики Національного університету "Львівська політехніка", д.е.н., професор

Віктор Я. – професор маркетингу Економічного університету (м. Краків, Польща), доктор габ., професор (за згодою)

Гайдук А.Б. – професор Факультету Міжнародного бізнесу Хельбронського університету (м. Хельбронн, Німеччина), доктор наук, професор (за згодою)

Їлдирим О. – професор Університету "Medipol", (м. Стамбул, Туреччина) (за згодою)

Ковальчук С.В.  віце–президент Української асоціації маркетингу, професор кафедри менеджменту, економіки, статистики та цифрових технологій Хмельницького університету управління та права імені Леоніда Юзькова, д.е.н., професор (за згодою)

Косар Н.С. – доцент кафедри маркетингу і логістики Національного університету «Львівська політехніка», к.е.н., доцент

Кочарян І.С. – ректор Київського національного університету театру, кіно і телебачення імені І.К. Карпенка–Карого, д.е.н., професор (за згодою)

Кочкіна Н. – дослідник Проекту кафедри економічних та бізнес–наук Університету Кальярі (Італія), науковий керівник Проекту глобальної співпраці X–Culture (США), експерт з акредитації Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти (Україна), доктор філософії з економіки та менеджменту (за згодою)

Кузьмак О.І. – професор кафедри маркетингу Луцького національного технічного університету (за згодою)

Кузьор А. – професор кафедра прикладних соціальних наук факультету організації та менеджменту Сілезького технологічного університету (м. Глівіце, Польща), д.е.н., професор (за згодою)

Лилик І.В. – генеральний директор Української асоціації маркетингу, к.е.н., доцент (м. Київ, Україна) (за згодою)

Ліповські М. – декан економічного факультету Університету Марії Кюрі–Склодовської, Республіка Польща, доктор габ., професор (за згодою)

Магефа А. – професор Західно–Саксонська Вища фахова школа, ФРН, доктор наук, професор (за згодою)

Малага З. – професор Інституту Організації і Управління Вроцлавської Політехніки (м. Вроцлав, Польща), доктор габ., професор, інженер (за згодою)

Мальчик М. В. – завідувач кафедри маркетингу НУВГП, д.е.н., професор (за згодою)

Мних О.Б. – професор кафедри маркетингу і логістики Національного університету "Львівська політехніка", д.е.н., професор

Мороз Л.А. – Голова Львівського осередку УАМ, к.е.н., доцент (за згодою)

Окландер М.А. – завідувач кафедри маркетингу Одеського національного політехнічного університету, д.е.н., професор (за згодою);

Петецькі І. – президент, власник "Група Петецькі", д.е.н. (м. Лодзь, Польща) (за згодою)

Посилкіна О.В. – завідувач кафедри економіки підприємства Національного фармацевтичного університету, д.е.н., професор (за згодою)

Похопень Й. – декан Академії прикладних наук в Бєльську–Бялій, доктор наук (м. Бєльсько–Бяла, Польща) (за згодою)

Прокопенко О.В. – професор Талліннського технологічного університету (м. Таллінн, Естонія), д.е.н., професор (за згодою)

Решетнікова І.Л. – професор кафедри маркетингу Економічного університету (м. Краків, Польща), д.е.н., професор (за згодою)

Ромат Є.В. – професор кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Київського національного університету ім. Т. Шевченка, д. наук держ. управління, професор (за згодою)

Савіна Н.Б. – проректор Національного університету водного господарства та природокористування (м. Рівне), д.е.н., професор (за згодою)

Солнцев С.О. – завідувач кафедри промислового маркетингу НТУ КПІ, д.ф.–м.н., професор, м. Київ (за згодою)

Сохацька О.М. –завідувач кафедри міжнародних економічних відносин Тернопільського національного економічного університету, (м. Тернопіль), д.е.н., професор, дійсний член Академії економічних наук України (за згодою)

Старостіна А.О. – професор кафедри маркетингу та бізнес–адміністрування Київського національного університету ім. Тараса Шевченка, д.е.н., професор (за згодою)

Федорченко А.В. – завідувач кафедри маркетингу ім. А.Ф. Павленка Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана, доктор економічних наук, професор (за згодою)

Хованєц Х. – ад'юнкт Академії Технічно–гуманітарної (м. Бєльсько–Бяла, Польща), доктор наук, доцент (за згодою)

Храпкіна В. В. – професор кафедри маркетингу та управління бізнесом Національного університету «Києво–Могилянська академія», д.е.н., професор (за згодою)

Чубала А. – професор кафедри менеджменту Вищої школи бізнесу (м. Домброва Гурніча, Польща), доктор габ., професор (за згодою)

Чухрай Н.І. – професор Національного університету "Львівська політехніка", д.е.н., професор

Шафалюк О.К. – декан факультету маркетингу Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана, д.е.н., професор (за згодою)

Шохійон Н.Н. – ректор Технологічного університету Таджикистану (м. Душанбе, Республіка Таджикистан), к.т.н., д.пед.н., професор (за згодою)

Якимишин Л.Я. – професор кафедри промислового маркетингу Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, д.е.н., доцент (за згодою)