ділова репутація

Позитивна оцінка діяльності юридичної особи як особистої немайнової вигоди

У статті досліджено поняття “ділова репутація” юридичних осіб як учасників суспільних відносин. Встановлено, що низка особистих немайнових прав юридичних осіб, серед яких і право на недоторканність ділової репутації юридичних осіб, передбачена статтею 94 Цивільного кодексу України. Виявлено, що ділова репутація є особистим немайновим благом юридичних осіб. Водночас у Цивільному кодексі України відсутнє визначення поняття “ділова репутація” юридичних осіб, що зумовлює необхідність викласти таке визначення та запропонувати законодавчо закріпити його у Цивільному кодексі України.

Особливості формування системи репутаційного менеджменту в умовах розвитку інтернет-технологій

Упродовж останніх десятиліть спостерігається тенденція до зростання зацікавленості представників бізнесу своєю репутацією та її впливом на результати діяльності й, відповідно, розвитку в майбутньому. Усвідомлення важливості й цінності репутації із боку керівників сучасного бізнесу зумовлює необхідність пошуку способів створення беззаперечної репутації, її підсилення серед стейкхолдерів та ефективного використання.

Competition in economic activity

The article examines the formation and support of the state competition as a competition between entities providing through their own achievements attainment of certain economic benefits, resulting in consumers and business entities are able to choose the desired product while individual entities do not define the conditions of implementation of the goods on the market.