Особливості формування системи репутаційного менеджменту в умовах розвитку інтернет-технологій

2022;
: cc. 121 - 127
1
Національний університет «Львівська політехніка»
2
Національний університет «Львівська політехніка»

Упродовж останніх десятиліть спостерігається тенденція до зростання зацікавленості представників бізнесу своєю репутацією та її впливом на результати діяльності й, відповідно, розвитку в майбутньому. Усвідомлення важливості й цінності репутації із боку керівників сучасного бізнесу зумовлює необхідність пошуку способів створення беззаперечної репутації, її підсилення серед стейкхолдерів та ефективного використання. Таким способом є один з видів соціального управління – управління репутацією, який виник через перехід глобальної ринкової економіки до нової парадигми бізнесу, коли нематеріальні активи будь-якої організації, насамперед її ділова репутація, стають головною конкурентною перевагою та ключовою умовою стабільного розвитку.

У статті докладно розглянуто феномен репутації як один із ключових факторів впливу на конкурентоспроможність та ринкову вартість бренду; виявлено сучасні технології та механізми управління репутацією за сучасних умов цифрової реальності.

  1. Грабчак В. І. (2016). Сутність поняття “репутація підприємства” та її складових. Глобальні та національні проблеми економіки. № 10. С. 313–318.
  2. Дерев’янко  О.  Г.  (2018).  Механізми  впливу  репутаційного  менеджменту  на  бізнес-результати. Стратегія економічного розвитку України. № 42. С. 5–18.
  3. Завербний А. С. (2020). Проблеми та перспективи застосування репутаційного менеджменту українськими підприємствами за умов зовнішньоекономічної діяльності. Інфраструктура ринку. Вип. 41. С. 80–86. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2020_41_15.
  4. Помянська Н. Ю. (2014). Управління діловою репутацією на синергетичних засадах. Науковий вісник Херсонського державного університету. Вип. 9. Частина 4. С. 57–61.
  5. Реверчук Н., Дзямулич О., Канцір О. (2015). Особливості розвитку репутаційного менеджменту компаній в Україні. Глобальні та національні проблеми економіки. Вип. 4. С. 551–555.
  6. Шкромида В. В. (2020). Способи формування репутації компанії у контексті поставлених завдань репутаційного менеджменту. Економічний простір. № 164. С. 134–138. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ ecpros_2020_164_25.