Упродовж останніх десятиліть спостерігається тенденція до зростання зацікавленості представників бізнесу своєю репутацією та її впливом на результати діяльності й, відповідно, розвитку в майбутньому. Усвідомлення важливості й цінності репутації із боку керівників сучасного бізнесу зумовлює необхідність пошуку способів створення беззаперечної репутації, її підсилення серед стейкхолдерів та ефективного використання. Таким способом є один з видів соціального управління – управління репутацією, який виник через перехід глобальної ринкової економіки до нової парадигми бізнесу, коли нематеріальні активи будь-якої організації, насамперед її ділова репутація, стають головною конкурентною перевагою та ключовою умовою стабільного розвитку.
У статті докладно розглянуто феномен репутації як один із ключових факторів впливу на конкурентоспроможність та ринкову вартість бренду; виявлено сучасні технології та механізми управління репутацією за сучасних умов цифрової реальності.
- Грабчак В. І. (2016). Сутність поняття “репутація підприємства” та її складових. Глобальні та національні проблеми економіки. № 10. С. 313–318.
- Дерев’янко О. Г. (2018). Механізми впливу репутаційного менеджменту на бізнес-результати. Стратегія економічного розвитку України. № 42. С. 5–18.
- Завербний А. С. (2020). Проблеми та перспективи застосування репутаційного менеджменту українськими підприємствами за умов зовнішньоекономічної діяльності. Інфраструктура ринку. Вип. 41. С. 80–86. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ifrctr_2020_41_15.
- Помянська Н. Ю. (2014). Управління діловою репутацією на синергетичних засадах. Науковий вісник Херсонського державного університету. Вип. 9. Частина 4. С. 57–61.
- Реверчук Н., Дзямулич О., Канцір О. (2015). Особливості розвитку репутаційного менеджменту компаній в Україні. Глобальні та національні проблеми економіки. Вип. 4. С. 551–555.
- Шкромида В. В. (2020). Способи формування репутації компанії у контексті поставлених завдань репутаційного менеджменту. Економічний простір. № 164. С. 134–138. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ ecpros_2020_164_25.