дирекційний кут

ШЛЯХИ КОМПЛЕСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТОЧНОСТІ ТА ЗАВАДОЗАХИЩЕНОСТІ РАДІОЛОКАЦІЙНИХ СИСТЕМ АВТОНОМНОЇ НАВІГАЦІЇ ТА ПОПЕРЕДЖЕННЯ ЗІТКНЕНЬ НАЗЕМНИИХ РУХОМИХ ОБ’ЄКТІВ

Сучасна навігаційна апаратура повинна дозволяти в режимі реального часу визначати місцеположення наземного рухомого об’єкту (НРО) та напрямок його руху. Для рішення таких задач широко використовується апаратура споживачів (АС) супутникових радіонавігаційних систем (СРНС). Однак, ряд обставин таких як рух в тунелях, лісі, в межах щільної міської забудови, наявність природніх і техногенних радіоперешкод, не забезпечують неперервний прийом інформації від необхідного угрупування навігаційних супутників.

Дослідження точності планів Львова 1844 та 1931 років

Мета цієї роботи - дослідження точності планів Львова 1844 та 1931 років. Методика. Основним критерієм оцінки достовірності стародавніх карт є дослідження їх геометричної точності, яка визначається величинами похибок, що виникають при вимірюванні довжин, кутів, координат та інших картометричних характеристик.

Помилка дирекційного кута сполучних сторін мережі лінійно-кутової тріангуляції, прокладеної між твердими пунктами

Про точність дирекційного кута в середині лінійно-кутового ряду з геодезичних квадратів, прокладеного між сторонами з вихідними дирекційними кутами

Оцінка точності елементів лінійно-кутового ряду, що складається у з геодезичних квадратів, прокладеного між вихідними пунктами