стратегії

Виклики стартапів та шляхи їх подолання

Проаналізовано ключові фактори впливу та виклики, що виникають перед стартап-підприємствами на різних етапах їхнього розвитку. Розглянуті шляхи вирішення проблем започаткування та розвитку стартапів у сферах фінансування, маркетингу, формування бізнес-моделей. Представлено приклади управлінських інструментів, які допомагають стартапам у проведенні досліджень цільової аудиторії, просуванні продуктів, аналізі стратегій та ключових показників ефективності. Також висвітлено актуальність теми та необхідність подальших досліджень у цьому напрямку.

МЕМИ ЯК МАРКЕРИ ФЕЙКІВ І ПРОПАГАНДИСТСЬКИХ ТОПІКІВ У МЕДІЙНИХ РЕПРЕЗЕНТАЦІЯХ РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКОГО КОНФЛІКТУ

Досліджено меми як експресивний риторичний ресурс у мас-медійних репрезентаціях російсько-української гібридної війни. Об’єктом розгляду є гасла й мікроцитати із 88 дискурсу російської пропаганди, що слугують для легітимації зовнішньої агресії та окупаційної політики РФ. Віддзеркалені в українському контрдискурсі як інтертекстуальний матеріал, вони використовуються у функції критичних мішеней-референцій для деконструкції фейків та знешкодження маніпулятивних програм. Загалом мережі меметичних знаків підпорядковані завданням символічної ідентифікації сторін конфлікту та їхніх завдань.