обчислювальна модель

АРХІТЕКТУРА РОЗПОДІЛЕНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАСТОСУНКУ ДЛЯ ГЕНЕРУВАННЯ ЛАНДШАФТІВ ПЛАНЕТОЇДІВ

Зростання популярності генерування ландшафтів планетоїдів у відеоіграх, фільмах, інструментах симуляції посилює вимоги до якості, унікальності, масштабованості результатів візуалізації, які, водночас, зумовлюють підвищення вимог до обчислювальних ресурсів апаратних засобів. Запропоновано рішення щодо архітектури програмного застосунку для генерування ландшафтів планетоїдів, яке базується на поєднанні розподіленої обчислювальної системи і застосуванні паралелізму на підставі алгоритму Morsel-Driven Query Execution для подолання обмежень апаратного забезпечення.

АНАЛІЗ ПОХИБКИ ОБЧИСЛЕННЯ ШВИДКИХ ПЕРЕТВОРЕНЬ КЛАСУ ФУР'Є НА ПІДСТАВІ ЦИКЛІЧНИХ ЗГОРТОК

Проаналізовано особливості обчислювальної моделі дискретних перетворень класу Фур'є на підставі циклічних згорток для визначення алгоритмічної похибки розрахунку. На підставі підходу ефективного обчислення дискретного перетворення класу Фур'є довільного обсягу N, що ґрунтується на використанні твірного масиву для переформування дискретної базисної матриці перетворення у набір блочно-циклічних під матриць, розглянуто складові обчислювальних затрат. Ці складові обчислювальних затрат залежать від виду перетворення, обсягу та від блочно-циклічної структури ядра перетворення.

Аналіз висхідної IKN-моделі зорової уваги

Розглядається моделювання зорової уваги на основі висхідних процесів, зокрема аналізується модель Ітті як одна із базових і широко використовуваних. Наведено переваги та обмеження цієї моделі, відкриті питання в цій області, також висунуто гіпотези щодо можливих шляхів вдосконалення моделі. Одними з таких є заміна нейронної мережі на ефективнішу, перехід від системи кольорів RGB до CMYK або HSV, врахування додаткових властивостей візуальної сцени.