лояльність клієнтів

ЗАДОВОЛЕНІСТЬ СПОЖИВАЧА ТА ІМІДЖ ПІДПРИЄМСТВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ ЯК ЧИННИКИ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧА: ДОСВІД ПОЛЬСЬКИХ СУПЕРМАРКЕТІВ

У статті представлені результати досліджень лояльності клієнтів на ринку роздрібної торгівлі. Вивчається ступінь впливу задоволеності споживачів та іміджу підприємств роздрібної торгівлі на лояльність клієнтів. У роботі використовуються первинні дані опитування, багатоелементні шкали та моделювання структурних рівнянь (SEM). Концептуальна модель, що використовується у дослідженні, поєднує 3 приховані змінні: імідж продавця, задоволеність клієнтів та лояльність клієнтів. Прихованим змінним відповідає набір проявлених змінних, що  були отримані під час опитування.