фактор впливу

Аналіз факторів впливу автоматизації підтримки програмних комплексів на базі кольорових мережі Петрі

Розроблена модель аналізу факторів впливу автоматизації процесів підтримки програмних комплексів на базі кольорових мереж Петрі, що дає змогу здійснити їх моделювання при розв’язанні науково-прикладної задачі відновлення границь факторів впливу суб’єктивного сприйняття об’єктів підтримки з інкапсульованими штучними нейронними мережами типу багатошарового перцептрона. Задача аналізу та відновлення границь факторів впливу входить до переліку задач науково-прикладної проблеми автоматизації підтримки програмних комплексів.

Сувенірна реклама як фактор впливу на поведінку споживача

Охарактеризовано вплив різних факторів, контрольованих та неконтрольованих з боку підприємства, на поведінку споживача. Детально розглянуто основні категорії сувенірної продукції. Наведено основні переваги сувенірної реклами та визначено користь від її використання. Подано структуру надходження сувенірів на ринок України. Систематизовано технології нанесення зображення на сувеніри. За результатами досліджень сформовано порівняльну таблицю додаткових послуг на найбільших автозаправних комплексах Львівщини.