візуальне сприйняття

ФЕНОМЕН СВІТЛА В СЦЕНОГРАФІЧНИХ ВИРІШЕННЯХ ЄВГЕНА ЛИСИКА

Спираючись на візуальний, порівняльний, філософський, художньо-стилістичний та іко­нографічний аналізи низки сценічних вирішень Є. Лисика зроблено теоретичний висновок про те, що світло і колір відіграють важливу роль у формуванні творчої концепції видатного театраль­ного художника, сприяють формуванню його унікального стилю та манери виконання художньо-монументальних сценічних вирішень.

ОСОБЛИВОСТІ ГОЛОГРАМНОГО СПРИЙНЯТТЯ ВІЗУАЛЬНОЇ ПЕРСПЕКТИВИ В АРХІТЕКТУРІ

Стаття присвячена явищу голограмного сприйняття людиною в аналізі архітектурного середовища. Включає в себе аспекти перспективно-тонального сприйняття візуальних факторів голограмного сканування зорового апарату людини. Спрямована на розуміння та відтворення особливостей та нюансів роботи зору, в контексті сумарного аналізу та відтворенню системи енергетичних потоків в елементах візуального сприйняття. Голограмний фактор сприйняття дійсності базується на різниці роботи правого та лівого ока, з особливістю кутового налаштування зору на об’єкт спостереження.